English

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان خبرداد؛

طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تأمین اجتماعی تا پایان مردادماه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تأمین‌ اجتماعی تا پایان مرداد سال جاری خبرداد.

طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تأمین اجتماعی تا پایان مردادماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرتضی حاجی‌کاظمی گفت: طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان برای حمایت از کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف از ابتدای خرداد آغاز شده و  تا پایان مرداد سال جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: تا آخر مردادماه کارفرمایان خوش حساب بدهکار و کارگاه های فعال می‌توانند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کارفرمایان از فرصت بخشودگی جرائم استفاده کنند، گفت: واحدهای کوچکی که زیر ۵۰ نفر بیمه شده و واحدهای متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده دارند، می‌توانند برای بخشودگی جرائم مراجعه کنند.

وی افزود: کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند یا اینکه با توافق با شعب این سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در صورتی‌که برای پرداخت بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهیانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از صددرصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شود گفت: در صورتی‌که کارفرما در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرایم استفاده می‌کند و در صورتی‌ که تعداد اقساط را ۲۴، ۳۰ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد، ۶۰ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.

حاجی کاظمی گفت: کارفرمایان توجه داشته باشند که بعد از توافق با شعب سازمان تأمین‌اجتماعی موظف خواهند بود سطح اشتغال خود را نسبت به تعداد بیمه شدگان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به مدت حداقل یکسال یا به تعداد ماه‌هایی که بدهی خود را تقسیط کردند، حفظ کنند و در زمینه پرداخت اقساطی بدهی بیمه‌ای، چنانچه هر یک از اقساط بدهی‌های تقسیط شده در سررسید مقرر پرداخت نشود؛ بدهی تبدیل به حال شده و جرایم متعلقه، نسبت به مانده بدهی مطالبه و قابل تقسیط نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه