English

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

در هرجایگاهی هستیم باید جهادی و شبانه روزی کار کنیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان بیان داشت: در هرجایگاهی هستیم باید جهادی و شبانه روزی کار و تلاش کنیم.

در هرجایگاهی هستیم باید جهادی و شبانه روزی کار کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد رجالی با اشاره به اینکه جنگ هنوز تمام نشده و سنگرها تغییر کرده تاکید کرد:  در هر جایگاهی هستیم باید جهادی  و شبانه روزی کار  وتلاش کنیم .

وی افزود: در حوزه درمان تامین اجتماعی تلاش کرده ایم که خدمات شایسته ای به بیمه شدگان محترم ومردم عزیز ارائه نماییم و رویکرد ما رویکرد خدمت گرایی به ویژه در حوزه درمان سلامت محوری و بیمار محوری است.

رجالی گفت: تعداد 3 میلیون و 600 هزار نفر بیمه شدگان استان و نیز بالابودن هزینه ها در بخش درمان ، باعث افزایش مراجعات به مراکز درمانی ملکی استان است که تلاش می کنیم با اصلاح تعرفه ها و توسعه زیر ساخت ها ، مشکلات را کمتر کنیم .

این مقام مسئول با تاکید عدالت در توزیع خدمات درمانی و دسترسی آسان و کیفیت خدمات که جزء شاخص های مهم است، بیان کرد: توزیع امکانات سازمان نیز باید بر اساس تعداد بیمه شده استان ها و بار مراجعه تعریف شود.

وی تاکید کرد: اعتماد بیماران به مراکز درمانی یک شاخص مهم است و باید دقت کنیم که طرح های سلامت محور که در کشور قرار است اجرا شود همه جانبه و به نفع عموم بیمه شدگان باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از سال 1390 قرار بوده سازمان در خصوص احداث بیمارستان جدید ورود کند و در سال 1393 زمینی با 32 هزار متر مربع در شهرک سلامت مجموعه شهید کشوری جهت احداث ساختمان بیمارستان به ستاد سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد گردید و در حال حاضر به نقطه ای رسیده ایم که سازمان آماده احداث این بیمارستان می باشد ولی متاسفانه هنوز در استان موافقت نهایی صورت نگرفته و موانعی وجود دارد که با توجه به اهمیت بالای این موضوع می طلبد مسئولین استان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات درمانی بهتری را به مردم عزیزمان در استان ارائه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه