English

همزمان با دهه کرامت انجام شد؛

همایش بزرگ دختران فیروزه نشان در شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران ‌و بیدگل از برگزاری همایش بزرگ دختران فیروزه نشان در شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه کرامت خبر داد.

همایش بزرگ دختران فیروزه نشان در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید ضابطی گفت: همایش بزرگ دختران فیروزه نشان همراه با آئین تجلیل از دختران نخبه عرصه های فرهنگی، هنری، قرآنی، علمی و ورزشی در سالن شهدای هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد فرخنده شمس الشموس، علی بن موسی الرضا(ع)، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و به میمنت پاسداشت روز دختر، همایش بزرگ دختران فیروزه نشان ویژه دختران 14 تا 22 سال شهرستان آران و بیدگل در سالن شهدای هنرمند برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران ‌و بیدگل افزود:این مراسم که به همت موسسه فرهنگی بنیان محکم خانواده و با همکاری این اداره و شهرداری آران و بیدگل با حضور 400 نفر از دختران فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و علمی و ورزشی برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت روز دختر و ارج نهادن به مقام دختران نخبه و فعال در تمام رشته ها بیان کرد.

ضابطی با اشاره به اینکه در دوران گذشته که از زن به عنوان کالای تبلیغاتی استفاده شده، ولی در شرایط حال حاضر زنان یکی از ستون های تاثیرگذار در توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور به شمار می آیند و نقش آفرینی آنان در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، سازندگی و عرصه های علمی و سلامت کشور بر همگان روشن است و لذا ارج داشت آنان وظیفه همگانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران ‌و بیدگل گفت: اجرای برنامه های فرهنگی هنری شامل:  شعرخوانی، سخنرانی آقای دکتر سعید عزیزی(روان شناس خانواده در برنامه های صدا و سیما)، حضور خادمان آستان قدس رضوی همراه با پرچم گردانی حرم امام رضا(ع) و اهدای تبرکی به دختران، اجرای سرود و نمایش کمدی از جمله برنامه های این همایش بود.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانم ها:  الهام نیکروش (نخبه قرآنی، حافظ 28 جزء قرآن کریم)،  الهه شفاهی مقدم و زینب بابایی ( نخبه های علمی، برنده مدال طلای جهانی دانش آموزی)، مهسا باقری (نخبه هنری،  نقاش، برگزار کننده نمایشگاه هنری در خارج از کشور) و سارا نجفی دوست (نخبه ورزشی، برنده مدال طلای ملی در رشته جوکای دو کاراته) و همچنین از فرزندان شهدا،  فرزانه زاهدی ( فرزند شهید مدافع حرم، سردار شهید مصطفی زاهدی) و زینب عبدالله زاده ( فرزند شهید مدافع امنیت، شهید میثم عبدالله زاده) با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه