English

حاج کاظمیان خبر داد:

برگزاری برنامه های فرهنگی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان به مناسبت دهه کرامت

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت از برگزاری برنامه های فرهنگی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

برگزاری برنامه های فرهنگی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن حاج کاظمیان گفت: دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)  و حضور پر برکت آنان در ایران اسلامی است که دهه کرامت را هنگامه‌ ای ارزشمند برای مردمان این مرز و بوم به شمار آورده است.

وی اظهار داشت:  این دهه‌ مبارک یادآور بسیاری از نکته‌ های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام است. فرصتی شایسته که لطیف‌ ترین علایق، مهر و وفای بی همتای یک خواهر نسبت به مقام والای برادر خویش را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها و فرصت مغتنم برگزاری جشن های دهه کرامت، پس از دو سال سعی بر آن داشتیم که در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) جهت ایجاد شور و نشاط دانشجویان گرامی جشن ها و برنامه های فرهنگی در این دانشگاه برگزار گردد.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان گفت: همچنین سعی بر آن شد که در این ایام مبارک با استفاده از توانایی اساتید و دانشجویان رشته های علوم قرآن و حدیث برنامه های جمعی را برای عموم به اجرا درآوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه