English

عضو هیات مدیره و معاون آموزش خیریه شجره طیبه درگفتگو با موج خبرداد:

راه اندازی شعب موسسه شجره طیبه در شرق اصفهان/ تامین کتاب های درسی و هزینه های پایان نامه دانشجویان درسال ۱۴۰۰

عضو هیات مدیره و معاون آموزش خیریه شجره طیبه درگفتگو با موج از راه اندازی شعب موسسه شجره طیبه در شهرستان شرق اصفهان خبر داد.

راه اندازی شعب موسسه شجره طیبه در شرق اصفهان/ تامین کتاب های درسی و هزینه های پایان نامه دانشجویان درسال 1400

علی آقاجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه مجوز راه اندازی موسسه خیریه شجره طیبه در شهرستان های شرق اصفهان دریافت شده است ، گفت: با این اقدام قطعا افراد بیشتری به جمع یاری خواهان اضافه خواهند شد از خیرین استان انتظار داریم برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت  وارد میدان شوند.

وی افزود: مجوز راه اندازی موسسه خیریه شجره طیبه در شهرستان های شرق اصفهان دریافت شده است و از سال جاری دراین شهرها نمایندگی این خیریه مشغول به کار خواهد شد .

علی آقاجانی تاکید کرد: با راه اندازی این نمایندگی ها قطعا افراد بیشتری به جمع یاری خواهان شجره طیبه اضافه خواهند شد و ما از خیرین استان انتظار داریم برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت در راستای تعالی علم و دانش  وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه مجوز راه اندازی شعب خیریه شجره طیبه در شهرستان های کوهپایه، جرقویه، ورزنه، خور وبیابانک، نایین و غیره گامی در جهت جلوگیری ازترک تحصیل استعداد های درخشان است، گفت: این موسسه به صورت جهادی از دانش اموزان و دانشجویان مستعد حمایت می کند تا در مسیر تعالی علمی و دینی گام بردارند.

آقاجانی افزود: به طورکلی ۱۲۰۰نفر خیر موسسه شجره طیبه را به صورت مستمر مورد حمایت قرار می دهند ،اما ما در تلاش هستیم تا برای هرنفر یاری خواه یک خیر به صورت مستمر قرار دهیم تا نیازهای او را تامین کند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰ الی۴۰درصد یاری خواهان خیریه را به خیرین خاص معرفی کرده ایم که تحت حمایت هستند.

معاون آموزش خیریه شجره طیبه در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی خاص در موسسه شجره طیبه برای یاری خواهان خبر داد و گفت: در دوران کرونا به دلیل محدویت ها در برگزاری برخی دوره ها با محدودیت روبه رو شدیم اما از سال جاری قصد داریم که به صورت ویژه دوره های آموزشی کسب و کار و مهارت های زندگی را برای یاری خواهان برگزار کنیم.

آقاجانی بیان داشت: البته در سال ۱۴۰۰ دوره های آموزشی بازاریابی ،بازرگانی ،مهارت های کسب و کار و معرفی افراد به دیگر آموزشگاه ها،دوره های آموزشی موضوعات اجتماعی و رفتاری،مشاوره های تحصیلی برای یاری خواهان و خانواده های آنان برگزار شد اما در سال آینده قصد داریم کارگاه های مهارت افزایی را برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش بیشتر برگزار کنیم .

وی از تامین کتاب های دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش خیریه خبر داد و گفت: در سال جاری کتاب های کمک آموزشی  دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم به طور کامل تامین شد که هزینه یک سری ازاین کتاب ها برای یک نفر دانش آموز ۵ میلیون تومان است .

معاون آموزش خیریه شجره طیبه تاکید کرد: تمامی کتاب های درسی دانشجویان نیزتامین شد و هزینه های  پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد تامین گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه