English

به مناسبت روز دختر انجام شد؛

اهدای هدیه به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه در اصفهان

به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه و بزرگداشت روز دختر طی مراسمی به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه هدایایی اهدا گردید.

اهدای هدیه به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در مراسم بزرگداشت روز دختر که با حضور جمعی از خیرین و مددجویان این موسسه خیریه برگزار شد،مدیر عامل این موسسه خیریه  با تبریک روز دختر و بزرگ داشت مقام حضرت فاطمه معصومه اظهار داشت:دختران هدیه خداوند هستند وخداوند متعال در قرآن کریم نیز می فرماید ؛«انا اعتیناک الکوثر»ما کوثر را به تو عطا کردیم و هدیه دادیم.

محمدرضا یزدان پناه اظهار امیدواری کرد وگفت:امیدوارم به یاری خداوند متعال بتوانیم همیشه وجود دختران و بانوان نخبه علمی را گرامی بداریم و از حضورارزشمند آنان در عرصه های علمی ،فرهنگی و اجتماعی بهره ببریم و امروز نیز در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی ،به نمایندگی از همه دختران  توان خواه موسسه از تعدادی از آنها دعوت به عمل آمده و هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا میگردد.

همچنین آقاجانی مدیر آموزش موسسه خیریه شجره طیبه نیز با اشاره به مقام دختر و زنان اظهار داشت:از پیامبر گرامی اسلام هم بسیار سفارش شده که دختران خود را گرامی بدارید.

وی افزود: ما زنان و دختران موفق در عرصه های علمی و اجتماعی کم نداریم و شما نیز از دختران نخبه علمی و موفق ما در این موسسه هستید و آرزوی ما موفقیت روز افزون شماست.

به گزارش موج ؛ جلسه ای مشابه این جلسه در محل نمایندگی شهرستان فلاورجان موسسه خیریه شجره طیبه نیز برگزار گردید و در آن علاوه بر تجلیل از دختران نخبه علمی تحت پوشش این خیریه از شیرزادی مسئول نمایندگی شعبه فلاورجان و احمدی معاون وی در این موسسه که در ساخت و ساز محل این نمایندگی ،بسیار تلاش کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

مراسم روز دختر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه