English

رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه خیریه شجره طیبه در گفتگو با موج خبر داد:

اعطای ۲۲۳میلیارد ریال تسهیلات وام به یاری خواهان خیریه شجره طیبه در سال ۱۴۰۰

​رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه خیریه شجره طیبه گفت: در سال جاری ۲۲۳میلیارد ریال تسهیلات وام به یاری خواهان خیریه شجره طیبه اعطا شد.

اعطای ۲۲۳میلیارد ریال تسهیلات وام به یاری خواهان خیریه شجره طیبه در سال ۱۴۰۰

 علیرضا نصر درآیبن برگزاری جشن نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، از اعطای ۲۲۳میلیارد ریال تسهیلات وام به یکصد نفر از یاری خواهان خیریه شجره طیبه در زمینه اشتغال، ازدواج، درمان، تحصیل و وام های متفرقه به افراد متقاضی خبر داد و گفت: این قرض الحسنه در خیابان رودکی  و در جوار امامازاده محسن قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه قرض الحسنه شجره طیبه از سه سال قبل   با هدف سامان بخشیدن به امورات و منابع مالی خیریه تشکیل شد، بیان کرد:با اعطای امتیاز این قرض الحسنه برای موسسه پشتوانه مالی خوبی فراهم گردید تا بتواند وام در اختیار یاری خواهان قرار دهد.

رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه خیریه شجره طیبه ادامه داد: این قرض الحسنه در سال جاری به تعداد۱۰۰نفر ازیاری خواهان مبلغ ۲۲۳میلیارد ریال تسهیلات وام اعطا نمود.

نصر تاکید کرد: هدف گذاری صندوق برای سال ۱۴۰۱ این است که با دعوت از خیرین و همچنین صاحبان شرکت ها سپرده گذاری های مالی انجام  دهد تا بتواند از این مسیر نه تنها به یاری خواهان خیریه شجره طیبه بلکه به آحادجامعه خدمات ارایه کند. 

وی بیان داشت:طرح عیدانه این قرض الحسنه همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) آن است که کلیه همشهریان و خانواده ها به جای پرداخت عیدی، در قرض الحسنه شجره طیبه حساب پس انداز افتتاح می کنند تا ازاین طریق علاوه بر ثبت ثواب دنیوی و اخروی از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.

مدیرعامل قرض الحسنه شجره طیبه درباره بودجه امسال موسسه شجره طیبه گفت: پیش بینی بودجه برای سال ۱۴۰۰خیریه ۶میلیارد تومان بود که بخشی از آن توسط قرض الحسنه تامین گردید و برای سال ۱۴۰۱بودجه پیش بینی شده ۸میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم تمامی این بودجه را محقق کنیم.

علیرضا نصر با بیان اینکه مردم می توانند با سپرده گذاری از تسهیلات و امکانات صندوق قرض الحسنه شجره طیبه بهره مند شوند، اظهار کرد: تسهیلات و امکانات صندوق قرض الحسنه شجره طیبه در اختیار تمامی مردم است و همشهریان می توانند با مراجعه به این قرض الحسنه از امکانات موجود بهره مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه