English

رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه خیریه شجره طیبه:

باید برای آینده سازان کشور شرایط آموزشی مطلوب ایجاد کنیم

رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه خیریه شجره طیبه گفت: باید با ایجاد شرایط آموزشی مطلوب برای آینده سازان کشور شرایط بهتری را رقم زنیم.

باید برای آینده سازان کشور شرایط آموزشی مطلوب ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا نصر در آیین تجدید میثاق اعضای هیات مدیره وافراد تحت پوشش خیریه شجره طیبه (حامی استعداد های درخشان) با شهدا گفت: امروز همه ما مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا هستیم و هرچه از عزت و افتخار و امنیت امروز داریم به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه فضای معنوی گلستان شهدا همواره برای همه ما الگوی راهی است تا در زندگی دچار انحراف نشویم، افزود: به فرموده شهید بهشتی "ما شهدا را از دست نداده ایم بلکه شهدا را به دست آورده ایم".

این مقام مسئول با تاکید به روحیه جهادی شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا در بدترین شرایط جنگ هیچ گاه نسبت به حضورشان در جبهه دچارتردید نبودند واز راه راست برنگشتندزیرا هدفشان الهی بود .

نصر ادامه داد: وجود۶ هزار شهید مدفون در گلستان شهدا اصفهان و ۲۲۰هزار شهید در کشور نشان دهنده این است که همه این افراد با صداقت و ایمان خالصانه که نسبت به امام و میهن خویش داشتند در جبهه ها حضور یافتند و با نثار خون خود برای کشور؛نامشان در تاریخ ماندگار شد.

رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه شجره طیبه تصریح کرد:اکنون وظیفه همه ما و بخصوص آینده سازان میهن اسلامی این است که با فراگیری علم و دانش جایگاه بهتری را برای کشور رقم زنیم وما باید این شرایط را برای یادگاران شهدا مهیا کنیم.

علیرضا نصر تاکید کرد: باید با یادگاران شهدا به عنوان آینده سازان کشور به لحاظ معنوی وآموزش همراهی کنیم و شرایط بهتری را برایشان رقم زنیم.

گفتنی است؛ درآیین تجدید میثاق اعضای هیات مدیره وافراد تحت پوشش خیریه شجره طیبه (حامی استعداد های درخشان) با شهدا در آخرین روزهای سال جاری و همزمان با شب نیمه شعبان با حضور حداکثری اعضای این خیریه در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد ، در این آیین که رییس و اعضای هیات مدیره خیریه ،رییس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه شجره طیبه و برخی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت پوشش این خیریه حضور داشتند درابتدا با قرایت زیارت نامه شهدا با اهدای شاخه گل از مقام شهدای والامقام مدفون در گلستان شهدا اصفهان تجلیل و یاد و خاطره و از خودگذشتگی شهدا گرامی داشته شد.

شجره طیبه 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه