English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

حمایت از نخبگان بی بضاعت یک کار ریشه‌دار است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: عملکرد خیریه شجره طیبه و حمایت از نخبگان بی‌بضاعت یک کار ریشه‌داری است که باید ادامه‌دار باشد.

حمایت از نخبگان بی بضاعت یک کار ریشه‌دار است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای هئیت امنای خیریه شجره طیبه اظهار داشت: عملکرد تمام خیریه‌ها قابل تحسین و پر ارزش است و اثر دلسوزی دارد اما کار خیریه شجره طیبه اثر رشد و توسعه برای کشور و اجتماع دارد.

وی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از افراد با استعداد همچون آبیاری درختچه‌ای است که با آبیاری آن به میوه خواهیم رسید، ادامه داد شجره طیبه حکایت از درخت ریشه داری دارد که با هر وزش بادی سقوط نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حمایت از افراد نیازمند باید در یک پروسه متداوم و دنباله دار صورت بگیرد تا نتیجه بخش باشد، ادامه داد: بهتر است بجای توزیع غذا به صدها نفر که فقط یک پرس غذا سهم آنها می شود  یک کیسه برنج به هر نیازمند تخصیص یابد هر چند تعداد نیازمندان کمتری را بتوان سیر کرد اما اثر بخشی بهتری دارد یا با تحت پوشش قرار دادن افراد بی بضاعت به ماندگاری و اثر بخشی آن بیشتر دست خواهیم یافت.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ورودی دانشگاه ها گزینش لازم برای جذب نخبگان را ندارد افزود: امید داریم مغزهایی که به دیگر کشورها رفته اند سفیران ایران در آن کشورها باشند و تبلیغات سو که از ایران میشود را از اذهان جهانیان پاک کنند.

رئیس هیئت مدیره خیریه شجره طیبه نیز در این دیدار از حمایت دانش آموزان و دانشجویان نخبه بی بضاعت با ضریب هوشی 130 به بالا خبر داد و افزود: تاکنون از یک هزار نخبه حمایت صورت گرفته است.

حسین سیستانی با بیان اینکه خیریه شجره طیبه از 18 سال پیش بمنظور شناسایی و حمایت از نخبگان بی‌بضاعت شکل گرفته است، ادامه داد: بخشی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه‌ای که بعلت فقر زمینه ادامه تحصیل آنها نیست و از یک مقطعی به بعد تحت تاثیر جو فقر، ترک تحصیل کرده و به کار روی می آورند، با شناسایی این افراد زمینه رشد آنها را فراهم می سازیم.

وی با بیان اینکه با رشد هر یک نخبه زمینه توسعه پایدار، فقرزدایی و ایجاد اشتغال در کشور فراهم خواهد شد، ادامه داد: مردم نیازمند کمک خیران هستند و کار خیر در بین تمام جوامع و کشورها مطرح است اما در ایران با غنای دینی ریشه تاریخی دارد.

رئیس هیئت مدیره خیریه شجره طیبه  از 17 شعبه خیریه شجره طیبه در دیگر استان ها و 50 هیئت امنای این خیریه خبر داد و گفت: اصفهان از دیرباز در ظهور و بروز خیران، پایگاه های ارزشمندی داشته است که تاکنون اقدامات با عظمتی در امر خیر صورت گرفته و و صحنه های زیبایی را آفریند.

امام جمعه اصفهان و خیریه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه