English

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با موج:

خیریه شجره طیبه یکی از تنها خیریه های حامی استعدادهای درخشان است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خیریه شجره طیبه یکی از تنها خیریه هایی است که حامی استعدادهای درخشان است.

خیریه شجره طیبه یکی از تنها خیریه های حامی استعدادهای درخشان است

اصغر برشان در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه شجره طیبه دانش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: وجه تمایز خیریه شجره طیبه با دیگر خیریه ها این است که در آن به جای ماهی دادن ماهیگیری را یاد می دهند.

وی با بیان اینکه  خیریه شجره طیبه حامی استعدادهای درخشان است، افزود: این خیریه فرصتی را فراهم می کند که استعداد هایی که به دلیل عدم توانایی مالی یا مشکلات دیگر نمی توانند استعداد شان را شکوفا کنند بتوانند شکوفا شوند.

عضو دو دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در کشور و بخصوص کلانشهر اصفهان خیریه های متعددی با زمینه های تخصصی و تدبیری کارهای متفاوتی داریم که بسیاری از آنها تقریباً وجه مشترکی دارند که به فقرا و درماندگان کمک می کنند ولی این خیریه ضمن اینکه از لحاظ خیریه بودن وجه مشترک دارد به لحاظ اینکه ماهیگیری یاد می دهد نه ماهی خوردن از سایر خیریه ها متمایز است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهد این ویژگی گسترده شود تبیین آن برای مردم ضروری است قطعاً کسانی هستند که وقتی بدانند برنامه‌های این خیریه برای کسانی است که نخبه هستند کمک ویژه‌ای به این خیریه خواهند کرد و بهتر می تواند گسترده شود تا شاهد این باشیم که هیچ استعداد درخشانی نباشد که به دلیل تنگناهای مالی و مشکلات معیشتی از تحصیل باز بماند و خدای نخواسته نتوانیم از آن استعداد درخشان استفاده بکنیم.

خزانه دار و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: قرض‌الحسنه به شکل های مختلفی از محلی تا کشوری وجود دارد و این قرض الحسنه می توانند با استقبال مردم و گذاشتن سپرده‌های آنها در اینجا می‌تواند بنیه مالی را تقویت کند و برای کسانی که می خواهند از طریق وام مشکلات آنها حل شود و به ویژه برای کسانی که با دریافت وام و تسهیلات می‌تواند مشکل تحصیل خود را حل کنند بسیار کمک کننده است.

اصغر برشان در پایان گفت: اگر این قرض الحسنه برای مردم خوب تبلیغ و تبیین شود و از سایر نهادها و Ng oها هم برای سپرده گذاری در این قرض الحسنه دعوت کنند این سپرده گذاری باعث می شود خودشان را متعهد به کمک در جهت تقویت استعدادهای درخشان بدانند.

افتتاح صندوق قرض الحسنه شجره طیبه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه