English

شهردار نجف آباد خبر داد:

افزایش ۵۵ درصدی بودجه شهرداری نجف آباد درسال ۱۴۰۱

شهردار نجف آباد از افزایش ۵۵ درصدی بودجه شهرداری نجف آباد درسال 1401خبر داد.

افزایش ۵۵ درصدی بودجه شهرداری نجف آباد درسال 1401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه شهرداری نجف آباد نسبت به سال گذشته 55 درصد افزایش داشته است، گفت: بودجه سال گذشته 380میلیارد تومان بوده است که وصول شده است.

 وی اضافه کرد: همچنین590 میلیارد تومان میزان بودجه سال 1401شهرداری نجف آباد است که اولین ویژگی بودجه شفافیت و تقسیم بندی بودجه برای اتمام پروژه‌ها است.

این مقام مسئول گفت: شهر نجف آباد شهر علم و ایمان و ایثار است و ۲۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است شهدای شاخص و زبانزد بسیاری دارد عنوان شهر ایثار و ایمان با وجود و بدنبال علم و معرفت شکل گرفته و این شهر خلاق کتابخوان دارای سابقه و سابقه طولانی است.

امامی ادامه داد: در شهرستان نجف‌آباد خانواده‌هایی وجود دارند که 4 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده اند، همچنین 13 خانواده نجف‌آبادی سه شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی در ارتباط با اقدامات فرهنگی انجام شده در نجف آباد توضیح داد: فضاسازی شهر در ایام دهه فجر، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب و فضاسازی شهر در دومین مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات صورت گرفته در شهر است.

شهردار نجف آباد افزود: همچنین برای گرامیداشت هفته ایثار و حماسه مردم نجف‌آباد برنامه‌های زیادی از جمله نواخته شدن زنگ ایثار و حماسه در دبیرستان شهید منتظری، رونمایی از میدان شهدای 5 اسفند، اعزام نمادین به جبهه و یادواره شهدای پنج اسفند در این شهرستان انجام شد.

امامی گفت: پایتخت کتاب ایران عنوان طرحی در ایران است که بر مبنای آن هر سال شهری به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می شود بخش‌هایی از این طرح از پایتخت جهانی کتاب الگو برداری شده است.

شهردار نجف‌آباد ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته کتاب از کتابداران نجف‌آباد تجلیل و شهر نجف‌آباد به عنوان شهر خلاق کتاب‌خوان کشور معرفی شد.

این مقام مسئول بیان کرد: این شهر را قدیمی‌ترین شهر جدید می‌نامند که توسط شیخ بهایی طراحی و ایجاد شده است.

شهردار نجف آباد در ارتباط با حمل و نقل عمومی نیز گفت: در حوزه حمل‌ونقل عمومی تعداد 22 اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان انجام شده و 37 دستگاه اتوبوس نیز با اعتبار 80 میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر نجف آباد افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 37 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است، بیان داشت: رستوران باغ چوبی و شهربازی سرپوشیده از پروژه‌های مشارکتی شهرداری نجف‌آباد است که در پارک کوهستان با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

عبدالرسول امامی بیان کرد: احداث مجموعه باغ بهشت با زیربنای 2 هزار متر مکعب در باغ بانوان، تکمیل بلوار کشاورز، احداث مجموعه پردیس سینمایی، لکه‌گیری و آسفالت از جمله مهم‌ترین پروژه‌های نجف‌آباد می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه