English

شهردار نجف آباد مطرح کرد؛

۲۶ طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت/ هیچ پروژه‌ای در شهر تعطیل نیست

شهردار نجف آباد از عملیاتی شدن ۲۶ طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت نجف آباد خبرداد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر نجف آباد در سال جدید نیز مانند سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و جریان خدمت تا پایان این پروژه‌ها تعطیل نخواهد شد.

۲۶ طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت/ هیچ پروژه‌ای در شهر تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی با بیان اینکه در سال جدید همراه با بهار جان‌ها شاهد بهار خدمت به مردم نجف آباد هستیم، گفت: ۲۶ پروژه فرهنگی، مشارکتی و عمرانی در شهر نجف آباد در حال انجام است، جریان خدمت نجف آباد از همان ابتدای دوره جدید مدیریت شهری با برنامه ریزی کارشناسی و استفاده از دیدگاه های نخبگان، کارشناسان و صاحب نظران کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف آباد، کلان برنامه‌ای است در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی، اظهار کرد: حرکت جریان خدمت در راستای جریان شهر با احیای پروژه‌های تعطیل شده و نیمه تعطیل شهر با قوت در حال انجام است و شاهد اتفاقات خوبی در نجف آباد در راستای جریان خدمت خواهیم بود و با فرارسیدن سال جدید و پراکنده شدن عطر بهارجان‌ها در شهر شاهد بهار تحول و توسعه شهر نجف آباد خواهیم بود.

مهندس امامی به عملیاتی شدن کلان پروژه‌های عمرانی نظیر «بوستان زندگی» نجف آباد، تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو و کشتارگاه صنعتی نجف آباد اشاره کرد و گفت: در همه پنج منطقه شهرداری نجف آباد پروژه‌های متعددی در حال انجام است و همزمان در حال پیشرفت هستند و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مباحث عمرانی از موضوعات فرهنگی و تفریحی غفلت نشده است و احداث خانه تاریخی علم، پردیس سینمایی امید و فرهنگسرای کوثر از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی تفریحی در حال انجام است و در سال جدید امیدوار هستیم شاهد رونق فرهنگ و هنر در شهر فرهنگی هنری نجف آباد باشیم.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه جریان خدمت تعطیل بردار نیست و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به طرح‌های عملیاتی دارد، تصریح کرد: در حوزه مشارکتی نیز شهرکتاب، رستوران راه چوبی، شهربازی سرپوشیده و باغ صفوی از جمله پروژه‌هایی هستند که در حال اجرا هستند. اخبار پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها نیز به صورت مرتب به اطلاع مردم شریف نجف آباد خواهد رسید.

عبدالرسول امامی به ضرورت جذب سرمایه‌گذاری برای شهر و اقدامات شهرداری در این راستا اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و نظرات مردم و نخبگان و صاحب نظران برای مدیریت شهری بسیار مهم است و در جریان خدمت رویکرد ما نخبگانی و توجه به نیازهای مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای رشد و تعالی شهر پرافتخار و تاریخی نجف آباد است و امیدوار هستیم در آینده نزدیک مردم ثمره جریان خدمت و تلاش‌های مستمر خادمان خود در مدیریت شهری را به صورت ملموس شاهد باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه