English

شهردار نجف آباد:

جریان خدمت به مردم شهید پرور نجف آباد ادامه خواهد داشت

شهردار نجف آباد با بیان اینکه از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان انصراف داده‌ام گفت: تمام تمرکز من و مدیریت شهری بر خدمت در نجف آباد و خدمت به مردم این شهر متمرکز شده است.

جریان خدمت به مردم شهید پرور نجف آباد ادامه خواهد داشت

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه خدمت به مردم توفیقی است که در هر جایگاه باید پاس داشته شود، گفت: هرکس که خود را در مدار خدمت قرار می دهد باید بدون توجه به عنوان و مقام، صرفا دغدغه حل مسائل مردم را داشته باشد.

وی در ادامه افزود:  اینجانب از روز قبول مسئولیت شهرداری نجف آباد هیچ دغدغه ای جز حرکت جریان خدمت به شهر و شهروندان فهیم و انقلابی نجف آباد و تعهدی که نسبت به شورای اسلامی شهر عهده‌دار شدم، نداشته و ندارم. جریان خدمت نجف آباد به فضل الهی با قدرت ادامه خواهد داشت و تمام ظرفیت‌های موجود در خصوص بهبود شرایط عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نجف آباد با قوت استمرار خواهد داشت.

شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در نجف آباد وجود دارد که متاسفانه به حالت  نیمه تعطیل درآمده بود و طرح جریان شهر این پروژه‌ها را احیا کرده است و همگی در حال اجرا است و بزودی اخبار اتمام و پیشرفت این پروژه‌ها به گوش مردم شریف نجف آباد خواهد رسید و مردم شاهد آثار مثبت آن در شهر خواهند بود.

مهندس امامی با بیان اینکه خدمت به مردم نجف آباد را افتخاری در کارنامه فعالیت‌های خود می‌دانم، تصریح کرد: از همین رو خود را متعهد به مسئولیت شهرداری شهر ریشه دار نجف آباد می دانم، از عضویت  شورای اسلامی شهر اصفهان انصراف داده و به فضل الهی با قدرت بیش از پیش به فعالیت خود در نجف آباد شهر شهیدان کاظمی و حججی می پردازم.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز مدیریت شهری بر خدمت بیشتر و در خور شأن شهر و مردم نجف آباد اظهار کرد: از نخستین لحظه حضور در نجف آباد به عنوان شهردار تمام تمرکز من بر روی خدمت در این شهر و انجام تعهداتی که در قبال اعتماد اعضای محترم شورای شهر عده‌دار شده‌ام بوده است و هرگونه اخبار مبنی بر رایزنی برای حضور در شورای شهر اصفهان را تکذیب می‌کنم.

شهردار نجف آباد تأکید کرد: اطمینان خاطر می‌دهم که جریان خدمت نجف آباد تنها مسأله‌ای است که به آن توجه دارم و در تلاش هستیم تا برنامه های گسترده عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در نجف آباد را با حمایت و همراهی مردم و شورای اسلامی شهر نجف آباد به ثمر رسانده و دستاوردهای آن را در قالب جهاد تبیین به اطلاع مردم شریف و ایثارگر نجف آباد خواهیم رساند و بزودی شاهد آثار و دستاوردهای حرکت جریان شهر و رضایتمندی شهروندان و نمایندگان مردم در پارلمان شهری از دستاوردهای جریان خدمت خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه