English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ در اصفهان / اعتراف متهمین به ۱۳۰ فقره موبایل قاپی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری2 سارق موبایل قاپ در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنها به 130 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری 2 سارق موبایل قاپ در اصفهان / اعتراف متهمین به 130 فقره موبایل قاپی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان اصفهان و شکایت های مال باختگان به پلیس کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سارقان 2 نفر هستند که صورت های خود را پوشانده و با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به پرسه زنی در خیابان ها و کو چه های خلوت کرده و موبایل افراد نوجوان و زنان که در حال استفاده از آن بودند را از دستشان قاپ زده و به سرعت متواری می شدند.

وی گفت: کارآگاهان پس از جستجو در بین مالخران سرانجام با یک کار پیچیده و هوشمندانه موفق 2 نفر مالخر موبایل های سرقتی را در مخفیگاه خود دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مالخران که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به خریداری موبایل های مسروقه از 2سارق جوان اعتراف کردند که بلافاصله سارقان طی عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهمان به 130 فقره موبایل قاپی از تحویل آنان و مالخران به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم در کوچه ها و خیابان های خلوت و کم تردد از نمایش دادن گوشی تلفن همراه خود خودداری کرده و در صورت نیاز از هنذفری استفاده کنند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه