English

مدیر مخابرات اصفهان:

شاخص های مخابراتی شهرستان نجف آباد بیش از پیش بهبود یافته است

مدیر مخابرات اصفهان گفت: وضعیت شاخص های مخابراتی شهرستان نجف آباد در ارزیابی اخیر شهرستان ها، بیش از پیش بهبود یافته است.

شاخص های مخابراتی شهرستان نجف آباد بیش از پیش بهبود یافته است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در دیدار با نماینده نجف آباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به وضعیت شاخص ها و سرویس های مخابراتی در سطح شهرستان نجف آباد بیان داشت: بحمدالله با اقدام موثر و همت همکاران ما در سطح شهرستان، با بررسی مسائل و موضوعات و رصد و پایش اطلاعات و انجام راهکارهای اصلاحی، وضعیت شاخص های مخابراتی شهرستان نجف آباد در ارزیابی اخیر شهرستان ها، بیش از پیش بهبود یافته است.

وی افزود: آخرین گزارش واصله از شهرستان نجف آباد بیانگر بهبود کیفیت سرویس های مخابراتی، تحقق کامل برنامه سالیانه در بحث شاخص ها و قرارگرفتن در وضعیت مطلوب شاخص های نگهداری شبکه است که تماماً نتیجه تلاش و همت مضاعف مدیریت و همکاران ما در اداره مخابرات شهرستان نجف آباد می باشد.

مدیر مخابرات اصفهان عنوان کرد: ابتکارات ویژه در کنترل شاخص ها و پیگیری مجدانه و انعکاس این تلاش ها در کنار ارتقای واقعی شاخص های عملکردی می تواند اقدامات شهرستان را برجسته نموده و زمینه ای برای پیشرفت دائمی شهرستان به وجود آورد.

لازم به ذکر است؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شریف شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت های مخابرات در سطح این شهرستان، به بیان مشکلات و دغدغه های ارتباطی مردم پرداخت.

به گزارش موج؛ بررسی راهکارهای لازم برای توسعه شبکه و سرویس دهی مطلوب تر، بحث و تبادل نظر در مورد هزینه های نگهداری تلفن ثابت و روش های بهبود سرویس دهی، لزوم بازنگری در تعرفه تلفن ثابت در راستای تحقق بستر شبکه ملی اطلاعات، از دیگر محورهای این نشست صمیمی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه