English

اسناعیل قربانی:

افزایش بهره وری منابع، تکلیف سازمانی جهت تحقق اهداف مخابرات است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: تمرکز معاونت ها و شهرستان ها بر افزایش بهره وری منابع موجود و استفاده بهینه از تجهیزات در حال حاضر ابزارهای مهمی هستند که در پیشبرد اهداف شرکت باید نهایت استفاده را از آنها برد.

افزایش بهره وری منابع، تکلیف سازمانی جهت تحقق اهداف مخابرات است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در جلسه محوری شهرستان ها که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور شورای معاونین و روئسای شهرستان ها  برگزار شد؛ با اشاره به لزوم پیگیری مجدانه موضوعات در هفته های باقی مانده تا پایان سال، اظهار کرد: یکی از منابع موجود زمان است که باید با استفاده بهینه از آن،  پروژه های باقیمانده را حداکثر تا آخر سال به نتیجه رساند و موضوعات را با حساسیت  بیشتری به صورت هفتگی پیگیری کرد.

 وی ضمن تبریک به همکاران به واسطه درخشش مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی شش ماهه اول سال جاری عنوان کرد: قطعا قرار گرفتن اصفهان در جمع مناطق برتر مخابراتی حاصل تلاش شبانه روزی همه ی کارکنان بوده اصفهان ولی باید توجه داشت که با وجود ظرفیت های انسانی موجود، مخابرات اصفهان توان قرار گرفتن در رتبه اول کشوری را نیز دارد.

اسماعیل قربانی افزود: افزایش درآمدها در حوزه سرویس های درآمد زا، ارائه سرویس های تجاری متناسب با نیاز جامعه، انجام تعهدات  در مورد سرویس های عمومی، به حداقل رساندن لاوصولی ها، افزایش تعاملات همگرا  با حاکمیت در شهرستان ها در راستای انجام پروژه ها و پیگیری جهت به سرانجام رساندن فاز جدید توسعه ارتباطات سیار در سطح استان از جمله مباحثی است که باید همه حوزه های مربوطه با جدیت تمام در راستای تحقق آن گام بردارند.

گفتنی است جلسه محوری شهرستان ها به صورت هفتگی و با هدف سیاستگذاری و  ارزیابی روند عملکرد ادارات مخابرات شهرستان ها برگزار می شود.

مخابرات اصفهان بهره وری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی