English

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

بستری شدن ۱۵ بیمار جدید کرونایی در منطقه کاشان / حداقل سن بستری ۳ سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 15 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

بستری شدن 15 بیمار جدید کرونایی در منطقه کاشان / حداقل سن بستری 3 سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا با علائم بالینی در منطقه کاشان بستری شدند که ۱۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل شهرضا و ۱۱ نفر اهل کاشان هستند.

وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل 2 بیمار جدید بستری شده است.

 این مقام مسئول توضیح داد: حداکثر سن بیماران بستری کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 61 سال و حداقل سن 3  سال است.

مروجی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 89 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 73 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 16 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان مراقبت و درمان هستند.

وی گفت: 6 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 5 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 1 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد: خوشبختانه  مورد فوتی طی 24 ساعت گذشته  رخ نداده است.

این مقام مسئول افزود: تاکنون 186 هزار و 480 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

سید علیرضا مروجی گفت: همچنین تا کنون 11 هزار و 837 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه