English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

بستری شدن ۱۹ بیمار کرونایی جدید در منطقه کاشان / ۵۱ بیمار در آی سیو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در منطقه کاشان خبر داد.

بستری شدن 19 بیمار کرونایی جدید در منطقه کاشان / 51 بیمار در آی سیو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی با اشاره به شناسایی 25 بیمار کرونایی جدید گفت: در شبانه روز گذشته 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان با علائم بالینی بستری شدند که از این تعداد 11 نفر اهل کاشان بوده اند.

 وی با اشاره به  بستری شدن 19 بیمار جدید کرونایی اضافه کرد: 12 بیمار در بیمارستان‌های شهر کاشان و 7 بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در شبانه روز اخیر 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، گفت: 11 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و 8 نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ابتدای شیوع تاکنون تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت به ۱۲ هزار و ۶۷۲ مورد افزایش یافت.

مروجی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 124 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 108 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 16 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: 51 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 47 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

مروجی توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌است که این بیمار یک مرد ۷۲ ساله بود.

این مقام مسئول بیان داشت: تاکنون 112 هزار و 731 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون هفت هزار و 885 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه