English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری یک قاچاقچی گوسفند زنده در خمینی شهر / کشف ۱۹۹ راس گوسفند

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک قاچاقچی عمده گوسفند زنده به خارج از کشور و کشف ۱۹۹ راس گوسفند به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه وی خبر داد.

دستگیری یک قاچاقچی گوسفند زنده در خمینی شهر / کشف 199 راس گوسفند

سرهنگ غلامرضا براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی سودجو به صورت گسترده در زمینه قاچاق دام زنده به خارج از کشور فعالیت می‌کند که بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی و یکسری اقدامات هوشمندانه محل نگهداری دام های قاچاق در حاشیه شهر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی، در اقدامی غافلگیرانه وارد محل شده و در بازرسی از آن ۱۹۹ از گوسفند‌ زنده فاقد پلاک که به منظور قاچاق آماده شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی گوسفند های قاچاق مکشوفه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است، خاطر نشان کرد: در این عملیات فرد قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه