English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کشف بیش از ۲۳ تن پنیر قاچاق در قصرشیرین

سردار جاویدان از کشف ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان قصرشیرین و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف بیش از ۲۳ تن پنیر قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص کم و کیف چگونگی کشف پنیر قاچاق در قصرشیرین گفت: ماموران پاسگاه « آقابرار» قصرشیرین حین گشت زنی در محدوده پایانه «پرویزخان» به یک دستگاه کامیون مشکوک  به قاچاق و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری و به منظور تحقق شعار سال رهبری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری شرور سابقه دار همراه با برادرش که اقدام به تیراندازی در میدان مرکزی شهر کرمانشاه کرده بودند، خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان تیراندازی و قدرت نمایی در شهرک فدک شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه عاملان تیراندازی نیز یک قبضه کلت، یک تیغه خشاب کلاش، ۲۰۷ عدد فشنگ و ۲ تیغه قمه کشف و یک دستگاه خودرو سواری سمند نیز توقیف شد.

وی در پایان از معرفی شرور دستگیر شده و برادرش که با وی همدست بوده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه