English

سید محمد هادی موسوی خبر داد:

برگزاری برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری خمینی شهر به مناسبت ماه رمضان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ،اجتماعی،ورزشی شهرداری خمینی شهر در آستانه ماه مبارک رمضان از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری خمینی شهر خبر داد.

برگزاری برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری خمینی شهر به مناسبت ماه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدمحمد هادی موسوی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی برای ماه رمضان پیش بینی شده است، گفت: در تولید این برنامه ها که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، شیوه نامه های بهداشتی رعایت می شود.

 وی از ویژه برنامه ماه روشن، راه روشن به عنوان یکی از این برنامه ها نام برد و گفت: ۳۰ نماهنگ ۵ دقیقه ای با محوریت مهارت های زندگی در نهج البلاغه در حال تولید است که از ابتدای ماه مبارک هر روز راس ساعت ۱۹ در فضاهای مجازی شهر منتشر خواهد شد و پس از پایان این ماه از محتوای ارائه شده در این نماهنگ ها، مسابقه ای ویژه عموم برگزار می گردد.

 رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر در ادامه از برگزاری جشنواره بچه های محراب ویژه پسران نوجوان ۹ تا ۱۶ ساله خبر داد و افزود: این نوجوانان استعداد و مهارت خود را در یکی از رشته های موذنی، مکبّری و فراز خوانی قرآن کریم در دو رده سنی به بوته آزمایش خواهند گذاشت.

 موسوی در ادامه از اجرای برنامه ای تحت عنوان رادیو شهروند موج رمضان خبر داد و افزود: این بسته فرهنگی معرفتی با محتوای مناجات خوانی، مباحثی پیرامون سلامت و رمضان، سخنرانی مذهبی، معرفی شهدای شهر و... در ۱۰ قسمت در حال تولید می باشد که هر سه روز یکبار از فضاهای مجازی شهر انتشار خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی خمینی شهر با اشاره به دهم ماه مبارک و رحلت حضرت خدیجه(س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت الکترونیکی از کتاب بانوی چشمه حاوی زندگینامه این بانوی بزرگ اسلام ویژه عموم شهروندان خبر داد و افزود: به ۲۰ نفر از کسانی که برترین نمره را کسب کنند جوایز نقدی اهدا می شود.

 وی تصریح کرد: به مناسبت ۱۵ ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز  همنوایی نوجوانان سرودخوان را تحت عنوان کریمانه خواهیم داشت.

موسوی در پایان افزود: برنامه های سازمان در ماه مبارک به این موارد خلاصه نمی شود بلکه علاوه بر تبلیغات محیطی و فضای، برنامه هایی نیز در خصوص مبارزه با شیوع کرونا در طول این ماه به اجرا درمی آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی