English

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر به موج خبر داد:

ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به جشنواره آلاچیق ۹۹ درخمینی شهر

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر از ارسال بیش از 130 اثر به جشنواره آلاچیق 99 در خمینی شهرخبر داد.

ارسال بیش از 130 اثر به جشنواره آلاچیق 99 درخمینی شهر

سید محمد هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص استفاده از پتانسیل جوانان هنرمند شهرستان گفت: جشنواره استعدادیابی گامی موثر در جهت شناسایی استعدادها و نشر آثار هنری هنرمندان خوب شهرمان است.

وی از تدارک بیش از1000 برنامه در ایام نوروز خبر داد و افزود: تمامی برنامه ها به دلیل شیوع کرونا لغو شد و در کمترین زمان ممکن در حوزه فضای مجازی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

موسوی ادامه داد: شهرداری و مجموعه خوب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کوشش کردند تا با برگزاری برنامه هایی در فضای مجازی، تهدید کرونا را به یک فرصت ارزشمند تبدیل نمایند.

وی گفت: در همین رابطه برنامه ای به نام جشنواره آلاچیق 99 در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار گرفت که از همه هنرمندان و صاحبان آثارهنری دعوت به عمل آمد تا با شرکت در جشنواره آلاچیق 99 توان و استعداد خود را به نمایش عمومی بگذراند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر گفت:  پس از اتمام کرونا، استعدادهای برتر این جشنواره در مراسمی بزرگ به صورت حضوری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی به آیین نامه اجرایی آلاچیق99 اشاره کرد و گفت: جشنواره آلاچیق99 براساس محورهای ذیل، اقدام به تولید محتوا توسط همشهریان و استعدادیابی از میان مردم را انجام می دهد.

موسوی ادامه داد: همشهریان می توانند  استعداد خود را در زمینه های خاص  مانند ورزش، هنری، خوانندگی، لب خوانی و همچنین اجرای استندآپ شیرین کاری کودکان  ارسال نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر گفت: ارسال عکس فیلم، اسناد، و کلیه آثاری که مربوط به خمینی شهر قدیم (خمینی شهر، درچه، کوشک و اصغرآباد)  است.

وی بیان داشت: از دیگر موارد ارسال  عکس نوشت، فیلم نوشت ، طراحی و استیکر با موضوعات مرتبط با خمینی شهر، تاریخ، آداب  و رسوم، طبیعت و... غذاهای بومی و سنتی است.

موسوی در ادامه توضیح داد: تولیدات مردمی به ادمین آلاچیق 99 ارسال و سپس در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

این مقام مسئول اعلام کرد: تولیدات هر شب در ساعت 20 تا 24 بارگزاری می شود و مخاطبین محترم می توانند طی مدت 24 ساعت در نظرسنجی شرکت و آثار برگزیده را انتخاب نمایند که در نهایت  به آثار برگزیده توسط مردم در هر شب جایزه ای نقدی تعلق می گیرد که ظرف مدت حداکثر 15 ساعت به حساب برگزیدگان واریز خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی از  ارسال بیش از 130 اثر به جشنواره استعدادیابی خبر داد و اضافه کرد: تا کنون بیش از 130 نفر در جشنواره استعدادیابی آلاچیق 99 شرکت کرده و روند ارسال آثار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در سطح شهرستان چنین جشنواره ای برگزار می گردد، افزود: از مجموع آثار رسیده تاکنون بیش از 60 مورد آن منتشر شده و مابقی در صف انتشار قرار دارند.

موسوی تاکید کرد: آثار رسیده در زمینه های مختلف ورزشی، هنری، موسیقی، عکس، فیلم کوتاه، نقاشی، استندآپ، انیمیشن،صنایع دستی و... هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در راستای ایفای وظایف ذاتی خود می کوشد تا زمینه های رشد و پرورش استعدادهای خوب شهرستان رافراهم کند. در این جشنواره نیز در بین آثار رسیده، آثار ممتازی دیده می شود که می توانند در آینده در سطح استان و کشور بدرخشند و به سبد دارایی های فرهنگی شهر اضافه گردند.

به گزارش موج؛ جشنواره هنری، فرهنگی، ورزشی بارویکرد استعدادیابی باعنوان"آلاچیق 99" در راستای مبارزه با بیماری کرونا و تامین سلامتی مردم در شهرستان خمینی شهر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه