English

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقه دعوت نامه در ماه مبارک رمضان

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از برگزاری مسابقه دعوت نامه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری مسابقه دعوت نامه در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن حاج کاظمیان با اشاره به برنامه های این دانشگاه در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اهمیت قرآن در زندگی و ماه مبارک رمضان، برنامه ای مشترک بین دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) و رادیو اصفهان به نام مسابقه دعوت نامه هر روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه هر روز ساعت 18 برگزار خواهد گشت و شرکت کنندگان ابتدا باید برای مشاهده سوالات به سایت دانشگاه مراجعه کنندگان و سپس پاسخ مورد نظر به سرشماره اعلام شده از طرف رادیو اصفهان ارسال نمایند.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در خصوص جوایز این مسابقه نیز بیان کرد: هر روز 3 نفر برنده جوایزی می شوند ، که می توانند در پایان ماه مبارک و با مراجعه به دانشگاه جوایز خود را تحویل بگیرند.

این مقام مم مسئول در رابطه با دیگر برنامه های این دانشگاه در ماه مبارک رمضان تاکید داشت: هدف ما این بود در این ماه بیش از پیش با صدا و سیمای به عنوان رسانه ای تاثیرگذار ارتباط داشته باشیم و از همین رو با همکاری شبکه تلوزیونی اصفهان برنامه یادگار معنوی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این برنامه که در آن دعای ابوحمزه ثمالی قرائت خواهد شد یادبود مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) است که مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری از خدمتگزاران این دعای معنوی بودند.

حاج کاظمیان ضمن اشاره به اهمیت قرائت این دعا در ماه مبارک رمضان اطهار داشت: این نیایش که بسیار سفارش شده به قرائت آن از ساعت ۲۳/۴۵ الی ۲/۱۵ از شبکه اصفهان پخش می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مسابقه قرانی امروز گزینه 2 ایه 25 حدید هست

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه