English

سید مصطفی علوی خبر داد:

بهره مندی بیش از ۱۰۷۰ مشترک صنعتی از گاز طبیعی در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از بهره مندی بیش از 1070 مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی در اصفهان خبر داد.

 بهره مندی بیش از 1070 مشترک صنعتی از گاز طبیعی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و 70 مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود 9 هزار و 670واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

وی  با اشاره به اینکه، در حال حاضر حدود یک میلیون و 932 هزار مشترک و بیش از2 میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، افزود: سال گذشته بیش از 54هزار و630 مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین از شمار مشترکین جذب شده در سال گذشته، افزون بر 48 هزار و 377مشترک در بخش خانگی و 5 هزار و 184 مشترک در بخش عمومی جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان  مصرف گردید، گفت: خوشبختانه علی رغم اضافه شدن تعداد مشترکین و همچنین افزایش برودت هوا ، مدیریت گازرسانی مستمر و ایمن با همکاری مشترکین عزیز، صدا و سیما و برنامه ریزی انجام شده  سال موفقی بود.

سید مصطفی علوی ، با اشاره به بهره مندی 111شهر استان از گاز طبیعی و 1060 روستا از این نعمت خدادادی، افزود: سال گذشته با گازرسانی به شهر انارک جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان صددرصد شد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز هم اکنون 99.08 درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه