English

سید مصطفی علوی خبر داد؛

افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افزایش 14 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اصفهان خبر داد.

افزایش 14 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: با توجه به اینکه در سردترین روزهای سال هستیم مصرف گاز نسبت با مدت مشابه سال گذشته در بخش خانگی افزایش حدود 14 درصدی داشته و این میزان  مصرف تقریبا دو برابر و نیم بخش صنعتی استان است.

وی در خصوص وضعیت مصرف گاز در استان اصفهان اظهار کرد: مصرف گاز طبیعی در این روز ها  در بخش خانگی به شدت افزایش پیدا کرده، به طوری که در 24 ساعت گذشته در بخش خانگی حدود 50 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است.

این مقام مسئول افزود: با وضعیت فعلی، از مردم عزیز استان تقاضا داریم که با عنایت به نیاز سایر هموطنان در استان های دیگر که نیازمند گاز هستند، در مصرف گاز تاحد ممکن صرف جویی نموده، یعنی؛ گاز طبیعی را به اندازه ومنطقی مصرف نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تأکیدکرد: بسیاری از ادارات روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل هستند، لذا باید در این روزها و سایر روزهای تعطیل شیرهای گاز وسایل گاز سوز بسته شود و چناچه در بازدید بازرسین این شرکت سیستم های گرمایشی در روزهای مذکور روشن باشد با اعلام اخطار در محل و در صورت عدم توجه گاز مشترک قطع خواهد شد.

وی، با اشاره به طرح رایگان شدن هزینه ی گازبهای مشترکین کم مصرف گفت: مشترکینی که کمتر از 200 مترمعکب گاز که معادل حدود 19 کپسول 11 کیلویی است مصرف کنند، هزینه مصرف گاز آنها رایگان است و اگر بیش از 200 متر مکعب  باشد،  مصرف گاز آنها  با میانگین مصرف سال های گذشته  مقایسه می شود و در صورت اینکه 10 درصد کمتر مصرف کرده باشند، گاز بهای آنها با  15 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، اضافه کرد: در صورتی که مشترکین خانگی 15 درصد بیشتر از میانگین مصرف سال های گذشته مصرف کنند، هزینه ی مصرف آنها  15 درصد افزایش خواهد یافت، لذا امیدوار هستیم با این سیستم تشویقی مردم خوب استان ما را مانند گذشته یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه