English

در سفر استاندار اصفهان به خمینی شهر؛

پروژه های عمرانی در منطقه جوی آباد پیگیری و بررسی شد

استاندار اصفهان از پروژه های در دست اقدام منطقه جوی آباد و همچنین از خانواده شهیدان شریفیان دیدار به عمل آورد.

پروژه های عمرانی در منطقه جوی آباد پیگیری و بررسی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی با حضور در شهرستان خمینی شهر در جمع مسئولان شهرستان  گفت: خمینی شهر یکی از شهرستان‌هایی که توسط دفتر مقام معظم رهبری برای رفع معضل حاشیه‌نشینی مطرح شده منطقه جوی‌آباد خمینی‌شهر است که برای رفع مشکلات آن تدابیری اتخاذ شده است.

وی با بیان این مطلب که در مجموع بیش از ۲ هزار هکتار از گستره شهرهای استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف آباد و شهرضا را مناطق حاشیه نشین تشکیل می‌دهند افزود: براساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی اکنون ۹ میلیون نفر از جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور در حاشیه ۹۱ شهر به وسعت ۵۳ هزار هکتار زندگی می‌کنند و براین اساس جمعیت حاشیه نشین کشور با احتساب اتباع بیگانه به ۱۳ میلیون نفر می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: برای اجرایی کردن برخی از تصمیماتی که در اسفندماه گذشته گرفته شده به این شهرستان سفر کردیم تا مسائل و مشکلات اجرایی را احصا و راهکارهای منطقی و معقولی که برای آسایش مردم از جمله احداث پارک‌ها، گذرگاه‌ها، آسفالت معابر و مقدمات عمرانی است اجرایی شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه توسعه اشتغال برای مردم شهرستان بود و مقرر شد اقدامات کارشناسی اصولی و منطقی در راستای اجرای رفع موانع تولید انجام شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با خلاقیت و نوآوری، اشتغال بیشتر در سال ۱۴۰۰ فراهم و موجب امنیت، رفاه، آسایش مردم شود.

رضایی از حمایت‌های همیشگی مردم شهرستان خمینی‌شهر قدردانی کرد و گفت: از مردم این شهرستان می‌خواهم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همراهی‌های لازم را نسبت به این مهم داشته باشند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.

به گزارش موج؛ استاندار اصفهان در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان خمینی شهر بازدید کرد.

استاندار اصفهان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • روشن

    با سلام خدمت کلیه زحمت کشان نظام اسلامی جناب استاندار ضمن عرض خسته نباشید وخدا قوت انشاالله پیگیری های شما باعث رونق وخوشحالی اهالی شود تشکر از زحمات آقای بصیری وحاج حیدری

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه