English

استاندار اصفهان خبر داد:

جذب دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: امسال 550 میلیارد تومان بودجه استان اصفهان بوده که توانسته‌ایم بالای دو هزار و 400 میلیارد تومان پول برای پروژه‌های استان جذب کنیم.

جذب دو هزار و 400 میلیارد تومان برای استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی درنشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در استان اصفهان عنوان کرد: امسال 550 میلیارد تومان بودجه استان اصفهان بوده که توانسته‌ایم بالای دو هزار و 400 میلیارد تومان پول برای پروژه‌های استان جذب کنیم.

وی بیان داشت: البته اگر بخواهیم تمام اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی را با سیاه چاله‌های دوران طاغوت مقایسه کنیم، متوجه حجم زیاد دستاوردها می‌شویم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای ابراز تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را ابتدا باید برای خود و سپس برای عموم مردم و نسل جوان بیان کنیم؛ یکی از مباحثی که می‌توان با آن پیشرفت‌های نظام اسلامی را نشان داد، مقایسه شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

عباس رضایی با بیان اینکه وضعیت کنونی استان اصفهان در مبارزه با بیماری کرونا با همکاری مردم و تلاش مسئولان وضعیت خوبی است، افزود: امیدوار هستیم نتایج تست انسانی واکسن‌های ایرانی مشخص و مردم بتوانند از این واکسن‌ها استفاده کنند.

استاندار اصفهان  گفت: آنچه که در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تصویب شد این است که اگر تا 22 بهمن شرایط به صورت فعلی باشد، مراسم گرامیداشت 22 بهمن‌ماه به صورت سخنرانی و پخش از صداوسیما و بدون حضور مردم برگزار می‌شود؛ البته انتظار می‌رود برنامه‌های جدید و خلاقانه با شرایط کنونی به منظور نشان دادن عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه