English

استاندار اصفهان:

تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتخار کشور هستند

استاندار اصفهان در نود و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بیان داشت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتخار کشور هستند.

تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتخار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی   با بیان اینکه تولیدکنندگان و صادرکنندگان افتخار کشور هستند، وجود 72 شهرک صنعتی، 10 هزار بنگاه اقتصادی، تولید 45 درصد فولاد کشور،تولید 55 درصد مصنوعات طلای کشور، وجود بیش از 2200 واحد تولید سنگ و18 هزار واحد نساجی را علاوه بر فرصت و مولفه های مهم و تاثیرگذار اقتصادی، به واسطه تحریم های موجود، کرونا و کم آبی شدید، شمشیری دولبه و تهدیدی برای استان دانست.

وی کسب رتبه اول شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در بین شوراهای گفت و گوی کشور و اجرایی شدن 80 درصد مصوبات استانی و ظرفیت تولید روزانه بالغ بر 5 میلیون عدد انواع ماسک را از جمله مفاخر استان دانست.

رئیس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خواستار تدوین برنامه جامع صادرات برای ایجاد امکان صادرات تولیدات مازاد بر مصرف داخل، ایفای تعهدات دستگاه های دولتی و سر و سامان دادن به بازارپول وشبکه بانکی شد و پیشنهاد تفویض اختیار به استان ها در حوزه شورای معادن، کارگروه ماهیت استان ها و موضوعات مربوط به تنظیم بازار ، و تفویض اختیار کامل در مسایل مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و موضوعات ارزی فعالان اقتصادی را ارایه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه