English

دیدار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با جانباز ۸ سال دفاع مقدس

رییس اداره ورش و جوانان شهرستان خمینی شهر به همراه رییس بسیج ورزشکاران و رییس اداره سازمان بهزیستی از جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج علی فخاری دیدار کرد.

دیدار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با جانباز 8 سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حاج علی فخاری اقدامات فراوانی در عرصه ورزش به ثمر رسانده که مهم ترین آن ساخت ورزشگاه انقلاب است.

وی از دوران حال می گوید و دردی که در جامعه وجود دارد؛ وی ناراحتی خود را این گونه ابراز می دارد که سی وهفت سال ویلچر نشینی بر من سخت نگذشت که افراد به ما گلایه می کنند که  وضعیت امروز جامعه از افعال امثال  شماست که به جبهه رفتید و این از نتایج آن زمان است.

ساخت سالن ورزشی انقلاب شهر خمینی شهر،جهت استفاده ورزشکاران جانباز و معلول و مجموعه فرهنگی باقرالعلوم  و ورزشگاه شهدای اسفریز از جمله اقدامات خداپسندانه این جانباز دفاع مقدس است.

این جانباز گرامی از رییس اداره ورزش و جوانان درخواست کرد همت خود را برای پیشبرد اهداف ورزشی شهرستان به کار بندد.

روح الله کاظمی نیز ابراز کرد: در دنیا  چیزی به اندازه جان انسان ارزش ندارد و اجرو پاداش رزمندگانی که جان خود را در راه اسلام بخشیدند پاسخ اینهمه ایثار جبران ناپذیر خواهدبود.

رییس اداره ورزش و جوانان گفت: شهرستان دارای ظرفیت های فراوانی است و امید است که حقوق تضییع شده از ورزشکاران و اهل ورزش با تلاش دستگاه ها و خیرین ورزش و پیشکسوتان عرصه ورزش به آنها بازگردانده شود.

وی در خصوص ورزش جانبازان مطرح کرد: ویروس و بیماری کرونا وشرایط اقتصادی جامعه بسیاری از فعالیت ها را کنسل کرده است و مشکلاتی را به وجود آورده است ، اما تلاش ما بر این مساله است که با همفکری اهالی ورزش تا حد امکان مشکلات موجود مرتفع گردد.

رضا ابراهیمیان رییس بسیج ورزشکاران نیز در این دیدار از اقدامات این جانباز که سرمایه شهرستان است سخن گفت و ادامه داد: برخی افراد ایثار را به کمال رسانده اند که حاج علی نیز جزو همان دسته است.

وی ابرازکرد: معلولیت و جانبازی او مانع تلاش و پیگیری های او جهت رفع مشکلات نشده و همچنان در خط مقدم حضور دارد و هر کاری که برای رفع مشکلات شهرستان از دستش ساخته باشد با اشتیاق انجام می دهد.

رییس بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: امید است که این جانباز الگویی برای مسئولان شهر باشد و پیگیر مسائل و مشکلات و مطالبات شهرستان باشند.

اداره ورزش خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه