English

همزمان با دهه کرامت انجام شد؛

تجلیل از پیشکسوتان ورزش در خمینی شهر

همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت از پیشکسوتان عرصه ورزش در خمینی شهر تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از پیشکسوتان ورزش در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان؛ در پنجمین روز از دهه کرامت به همت رضا عسگریان مسئول کانون ورزشی خادمیاران آستان قدس شهرستان خمینی شهر از پیشکسوتان عرصه ورزش تجلیل به عمل آمد.

مدیر عامل دارالقرآن اهلبیت(ع) درمراسم تجلیل پیشکسوتان ورزش در ارتباط با فعالیت های بزرگترین موقوفه آستان قدس رضوی اظهارکرد: هر مجموعه ای به دنبال پیگیری ها و فعالیت های آن مجموعه هدف نهایی باید خدمت به  پروردگار مهربان باشد.

حجت الاسلام حمیدرضا قربانیان در بحث فعالیت های ورزشی نیز افزود: هدف رضایت خداست نه ورزش و کسانی که در عرصه های فرهنگی فعالیت هایی دارند وظیفه دارند باری از دوش خانواده ها در زمینه های فرهنگی فرزندان در خانواده بردارند.

وی هشدار داد: وظیفه مسئوولان در وضعیت کنونی که فشار اقتصادی به اوج خود رسیده است بسیار سنگین تر شده است.

قربانیان در ادامه تصریح کرد: کشور ما چه جانی و چه مالی برای عظمت اسلام و انقلاب هزینه های بسیاری کرده است که ارزشمندترین آن تقدیم جان هزاران جوان برای استقلال نظام اسلامی و دست آوردهای انقلاب است.

این قاری بین المللی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با درست عمل کردن به وظایفمان الگوی مناسبی برای جوانان انقلاب و کشورمان باشیم.

مسئول کانون خادمیاران رضوی آستان قدس شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان کرد: قرآن کریم خود هدایت است و برای هدایت انسان ها نیاز به راهنما و هدایتگر است که خداوند پیامبران و ائمه معصومین (ع) را جهت هدایت بشریت خلق نمود.

سید محمد باقر محمدی بیان کرد: در شهری که دارالمومنین است ،خانواده ای که دو یا سه شهید و یا بیشتر تقدیم انقلاب کرده اندو عده ای از برکت خون شهدا بر مسند قدرت تکیه زده وظیفه  مسئولان است  تمام قد خدمتگزار شهروندان شهرستان باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق حدیثی از امام حسین (ع) که حوائج عده ای از مردم به دست برخی دیگر برآورده می شود از تمام خادمان به اسلام در خواست خدمت صادقانه به مردم کرد.

ریس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر نیز در جلسه تجلیل از پیشکسوتان ورزشی گفت: مجموعه بزرگ دارالقران اهلبیت (ع)با ظرفیت و پتانسیل خوبی که دارد می تواند یک مرکز مشاوره در این مجموعه دایر کند.

داوود ترابی با بیان اینکه قرآن آموزان بسیاری درکلاس های این مجموعه شرکت می کنند قطعا مشکلاتی را نیز دارند که می توان با ایجاد یک مرکز مشاوره قسمتی از مشکلات آنها را حل کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر نیز بیان کرد: برداشتن یک قدم خیر در کارهای فرهنگی بسیار مفید و موثر است و اداره ورزش و جوانان نیز برای پیشبرد اهداف ورزشی مجموعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

علی احمدی قرار دادن نمادهای ورزشی را در حرکت های فرهنگی مثمر ثمر دانست و ادامه داد: حضور قهرمانان ورزشی در عرصه های قرآنی و مذهبی می تواتد یک الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان شهرستان و کشور باشد.

رییس بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر نیز اظهار کرد: سالم زندگی کردن از بزرگترین نعمات الهی است و یکی از وظایف انسان های سالم رسیدگی به ناتوانان و افراد ضعیف جامعه است.

وی توصیه کرد: معلولان جامعه ورزشی باید پررنگ تر دیده شوند و فعالیت های ورزشی و تحصیلی و حضور آنان در عرصه های خدمت به جامعه بیان شود.

وی از همکاری روسای هیات های ورزش در تمامی زمینه های ورزش و فرهنگی تشکر کرد و گفت: بسیج ورزشکاران در راستای سالم سازی و نشاط بخشی به جامعه اهداف خود را با جدیت دنبال می کند.

رییس بسیج ورزشکاران در پایان به روح تمام شهدای ورزشکار درود و سلام فرستاد و سلامتی پیشکسوتان ورزشی را از خداوند خواستار شد.

در این آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش اکبر نوری قهرمان وزنه برداری ، رضا ابراهیمی رییس بسیج ورزشکاران ، اکبری رییس هیات شنا ، نقدی رییس هیات کونگ فو قاسم زاده رییس هیات ووشو و محمدحسین ابراهیمی قهرمان شنای کم بینایان  و دیگر عزیزان تقدیر به عمل آمد.

ورزش

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه