English

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

نگرش های کار آفرینی باید از دوره پیش دبستان و دبستان باشد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: نگرش های کار آفرینی باید از دوره پیش از دبستان و دبستان صورت گیرد.

نگرش های کار آفرینی باید از دوره پیش دبستان و دبستان باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضوان حکیم زاده در دومین کنفرانس ملی مدارس کار آفرینی با بیان اینکه یکی از چرخشهای مهم سند بنیادین تحول آموزش و پرورش چرخش از حافظه پروری به مهارت پروری است، اظهار داشت: در این زمینه اقدامات بسیاری انجام شده از جمله تغییر تکالیف درسی و ممنوعیت استفاده از کتاب های تستی کمک آموزشی و....می باشد.

وی ادامه داد:اگر بپذیریم تحول زمانی اتفاق می افتد که بتوانیم نوع آموزشمان را تغییر دهیم و اگر بپذیریم کار آفرینی تغییر نگرش افراد است بهترین دوره برای این کار دوره ابتدایی و پیش از دبستان است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: نگرش های کار آفرینی باید از دوره پیش از دبستان و دبستان صورت گیرد مثل توانایی حل مساله وبرقراری ارتباط ابراز وجود و ارائه دادن و اینکه شخص بتواند کار خود را به بنگاه های کوچک و بزرگ ارایه کند و انجام کار تیمی که پایه و اساس کار آفرینی است در این دوره بهترین زمان برای انجام این کار هاست.

شایان ذکر است؛ دومین کنفرانس ملی مدارس کار آفرین امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری آموزش و پرورش در اتاق بازرگانی اصفهان در۳پنل برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه