English

با حضور معاون وزیر نیرو در امورآبفا؛

اولین سایت آموزشی مهارت های آب و فاضلاب کشور در اصفهان افتتاح شد

با حضور معاون وزیر نیرو در امورآبفا نخستین سایت آموزشی مهارت های فنی تخصصی شرکت آب و فاضلاب در اصفهان افتتاح شد.

اولین سایت آموزشی مهارت های آب و فاضلاب کشور در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اولین سایت آموزشی مهارت های آب و فاضلاب کشور به مساحت20 هزار متر مربع با حضور تقی زاده خامسی  و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در محل دانشگاه صنعت آب و برق اصفهان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در اصفهان گفت: بیش از ۱۶۷شرکت کننده در قالب ۷۰ تیم مجموعه های آب و فاظلاب از ۳۱ استان کشوردراین دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

هاشم امینی بیان داشت: در نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در اصفهان 70تیم مجموعه های شرکت آب و فاضلاب کشور درزمینه هایی از جمله عیب یابی مدارهای فرمان ،تعمیرات خطوط لوله آب و فاظلاب، نصب انشعابات با هم رقابت می کنند.

ئیس کمیته اجرایی مسابقات ادامه داد: دراین دوره از مسابقات سه هزار و ۱۰۹ شرکت کننده در قالب یک‌هزار و ۲۹۵ تیم در سطح استانی برگزار گردید که در نهایت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم به سطح کشوری مسابقات مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب راه یافتند.

امینی با اشاره به اینکه ‌این مسابقات در 5 بخش برگزار می شود، گفت: افرادی که توانایی‌های خود را در این بخش ها اثبات کنند به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب افزایش سطح مهارت و دانش افزایی در سطوح‌مختلف مجموعه های آب و فاضلاب و حرکت به سمت ظرفیت سازی در حوزه نیروی انسانی و ارتقا کیفیت خدمات می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه