English

برگزاری مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب کشور در اصفهان

مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور به صورت عینی و واقعی در اصفهان برگزار شد.

برگزاری مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناظر بر برگزاری مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور در اصفهان گفت:این دوره از مسابقات به بهترین شکل ممکن و به صورت عینی و واقعی در استان اصفهان برگزار شد.

علی اکبرپورقاسمی اعلام کرد: در سالهای گذشته در دیگر استانها اصولا مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی در سالن های سرپوشیده برگزار می شد که این  امر بیانگرغیر واقعی بودن محیط برای انجام مسابقات بوده است.

وی افزود: برای سنجش واقعی مهارت شرکت کننده در مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی باید زمینه های مورد نیاز مهیا شود که خوشبختانه آبفا استان اصفهان توانست با ایجاد سایت دائمی آموزش مهارت این امکان فراهم نماید.

پورقاسمی ایجاد سایت دائمی آموزش در اصفهان را مزیتی برشمرد که دیگر استانها از آن برخوردار نیستند و بیان کرد:این دوره از مسابقات در فضایی کاملا واقعی برگزار می شود به طوریکه نصب انشعاب و تعمیرات خطوط لوله در حالی انجام می گیرد که آب در شبکه جریان دارد.

وی سطح علمی و تخصصی شرکت کننده گان را قابل توجه برشمرد و اظهار داشت:با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که شرکت کننده گان از نظر علمی و تخصصی از سطح بالایی برخور در هستند و رقابت تنگاتنگی را دنبال می کنند.

ناظر بر مسابقات مهارتهای فنی وتخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور در اصفهان با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در مسابقات نکات ایمنی را به خوبی رعایت کردند، اظهار داشت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات نکات ایمنی را به خوبی رعایت کردند اما عدم حضور ماشین آتش نشانی در محل برگزاری مسابقات شاید تنها نقطه ضعف برگزاری این دوره از مسابقات در استان اصفهان بوده است.

پورقاسمی اعلام کرد: نظم  انضباط در برگزاری این مسابقات مثال زدنی بوده بطوریکه تیم ها در ساعات مقرر با رعایت ضوابط مسابقات را شروع می کردند.

ناظر بر مسابقات مهارتهای فنی وتخصصی بهره برداری شرکتهای آب و فاضلاب کشور تهیه مستند محورهای مختلف مسابقات مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری را ضروری برشمرد و عنوان کرد: پیشنهاد می شود از برترین تیم هایی که در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملا علمی و تخصصی اقدام به انجام محورهای مختلف مسابقه می نمایند مستندی تهیه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه