English

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

حفاظت و نگهداری بهینه از تاسیسات آبفا نقش بسزایی در ارائه خدمات پایدار به مشترکین دارد

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: نگهداری و حفاظت از تاسیسات نقش بسزایی در تداوم ارائه خدمات پایداربه مشترکین دارد.

حفاظت و نگهداری بهینه از تاسیسات آبفا نقش بسزایی در ارائه خدمات پایدار به مشترکین دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شمسایی بیان کرد: با توجه به گستردگی خدمات آبفا ،نگهداری و حفاظت از تاسیسات نقش بسزایی در تداوم ارائه خدمات پایدار به مشترکین دارد بر این اساس مسئولان امر با هدف بهبود فرایند ارائه خدمات، زمینه آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان را با نحو کارکرد تاسیسات فراهم نمودند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 سال از فعالیت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می گذرد عنوان کرد: بعضا بیش از نیم قرن از عمر برخی از تاسیسات آبفا در استان اصفهان می گذرد که کارشناسان و مشاورین با بازدید از این تاسیسات درصدد بازنگری در طراحی تاسیسات با هدف افزایش بهره وری بر می آیند.

شمسایی افزود: در میان بازدیدکنندگان هنوز هستند افرادی که چگونگی کارکرد تاسیسات را از نزدیک مشاهده نکردند در حالی که با مشاهده  چگونگی فعالیت دستگاهها و تجهیزات بیش از پیش به راههای  بهبود فرایند این ماشین آلات پی می برند. 

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به گستردگی خدمات آبفا در سطح استان تصریح کرد:هم اکنون بیش از 4 میلیون نفر در استان از آب شرب سالم بهداشتی برخوردار هستند و نیز حدود 3 میلیون نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

تاسیسات ابفا

شمسایی اعلام کرد: با توجه به گستردگی خدمات آبفا ، نگهداری و حفاظت از تاسیسات نقش بسزایی در تداوم ارائه خدمات پایداربه مشترکین دارد بر این اساس مسئولان امر با هدف بهبود فرایند ارائه خدمات، زمینه آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان را با نحو کارکرد تاسیسات فراهم نمودند  

رئیس گروه مطالعات آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عواملی که نقش موثری در پایداری ارائه خدمات به مشترکین دارند پرداخت و خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات پایدار مستلزم دارا بودن مولفه هایی همچون نیروی انسانی متخصص و برخورداری از تاسیسات و تجهیزات به روز می باشد. که در این میان شرکت آبفا استان درصدد است با برگزاری بازدید های متنوع از تاسیسات با حضور کارشناسان و مشاورین بستر ارائه خدمات مستمر را فراهم نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه