English

به مناسبت روز جهانی مربی صورت گرفت؛

دیدار رییس هیات تنیس استان اصفهان از پیشکسوت فوتبال ایران

به مناسبت روز جهانی مربی رییس هیات تنیس استان اصفهان به همراه سرپرست خبرگزاری موج اصفهان با محمود یاوری پیشکسوت فوتبال کشورمان در اصفهان دیدار کردند.

دیدار رییس هیات تنیس استان اصفهان از پیشکسوت فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد رحیمی در یک اقدام پسندیده و به مناسبت روز جهانی مربی به همراه چند تن از اساتید ، ورزشکاران و سرپرست خبرگزاری موج اصفهان به دیدار یکی از استادان پیشکسوتان و فرد استخوان خورده در فوتبال کشور محمود یاوری رفت تا با او ساعتی را به گپ و گفت پرداخته و از فعالیت های اثربخش و موثر این پیشکسوت در عرصه فوتبال کشور تجلیل کند.

وی هدف از دیدار از پیشکسوتان مربی در رشته های مختلف ورزشی را در روز جهانی مربی تجدید دیدار، یادآوری تجربیات و بهره گیری جوانان از این تجربیات و اینکه مربیان بدانند که یاد و خاطره دوران بازیگری، مربیگری و ... آنان فراموش نخواهد شد عنوان کرد و گفت: استاد محمود یاوری از چهره های شناخته شده در فوتبال کشور بوده و باید خدمت این مربیان ارزنده رسیده و از زحمات او که از زحمات او که از پیشکسوتان است تجلیل می کردیم.

رییس هیات تنیس  استان اصفهان با بیان اینکه تجلیل از مربیان پیشکسوت بصورت دوره ای از برنامه های ما می باشد، افزود: این پیشکسوتان کارنامه بسیار درخشانی در فوتبال کشور دارند و سالها تلاش افرادی چون استاد محمود یاوری باید برای نسل جوان جامعه تشریح و آنها الگو بگیرند و در حقیقت رفتارهای این سرمربیان باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود.

وی گفت: افرادی چون استاد محمود یاوری سرمربی شناخته شده کشور ، سرمایه جامعه بوده که باید از فعالیت های دوران کاری آنان تجلیل و از آن مراقبت شود و تجربیات آنها نیز می توانند در تصمیم گیری ها در ورزش کشور اجرایی شود.

 مدیرعامل شرکت رویال آرنا این دیدارها بصورت فصلی با پیشکسوتان رشته های مختلف صورت می گیرد چرا که ما در اصفهان پیشکسوتان ورزشی صاحب نام بسیاری داریم.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان با بیان اینکه امروز روزی فراموش نشدنی برایم بود، گفت: برای استاد محمود یاوری و خانواده وی آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

سرمربی اسبق تیم های ملی در رده های سنی رشته فوتبال نیز با قدردانی از رییس هیات تنیس استان اصفهان و همراهان که این برنامه را تدارک دیده بودند با اظهار خوشحالی از این اقدام گفت: اینکاربسیار قشنگ و ارزشمند است چرا که امروز کسی جوابگوی صداقت و رسالت انسانهای استخوان خورد کرده در فوتبال نیست بنابراین همواره شرمنده محبت شما هستم.

محمود یاوری معتقد است امروز باید موقعیت برای به صفحه آمدن به فوتبال برای مربیگری جوانان مهیا شود که البته مراحل آن بتدریج طی شود.

وی اضافه کرد: گذشته به تاریخ بوده و آینده مال جونان است پس حال زندگی کن تا لحظات را سپری و بهترین زندگی را رقم زنی و 80 سالگی خوبی داشته باشید.

این پیشکسوت ورزش کشور گفت: زندگی من در چهار مرحله شغلی بازیگری فوتبال ، ایام مربیگری و البته ارتباط با مردم که مهمترین انهاست طی شده و در نتیجه زندگی با مردم از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و همواره در سمت های شغلی سعی کردم تا به مردم کمک کرده و یارو یاور آنان در رفع مشکلاتشان تا جایی که می توانستم باشم و فکر کنم موفق بوده ام.

سرمربی سابق تیم های لیگ برتری باشگاههای کشور با بیان اینکه عشق من مربیگری است، گفت: 43 سال از عمرم را در سطح ملی و بین المللی و اکثر تیمهای لیگ برتری مربیگری کردم و مربیگری خود را با شاگردی حشمت مهاجرانی آغاز نمودم و 8 دوره نیز بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در رده های مختلف فعالیت داشته و مقامهای قابل توجهی هم بدست آمد و این افتخار بسیار بزرگی برایم بود.

دیدار محمود یاوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه