English

رئیس هیات تنیس استان اصفهان:

فعالیت های سال گذشته گواه عملکرد خوب هیات تنیس است

رئیس هیات تنیس گفت: خوشبختانه هیات تنیس در مدت محدودی که به فعالیت پرداخته توانسته ماحصل خوبی بدست آورده است و فعالیتهای سال گذشته گواه عملکرد خوب هیات تنیس است.

فعالیت های سال گذشته گواه عملکرد خوب هیات تنیس است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد رحیمی در گفتگویی با اشاره به اینکه فعالیتهای تنیس استان اصفهان در سال گذشته و امسال بیش از حد انتظار بوده است، گفت: خوشبختانه هیات تنیس در مدت محدودی که به فعالیت پرداخته توانسته ماحصل خوبی بدست آورد و این را می توان از تعداد خبرهای درج شده در رسانه های ورزشی و یا گواه مدیران ورزشی و باشگاهها بدست آورد.

وی افزود:اعتراض حق هر جامعه ورزشی است و اگر هیات ورزشی دارای مخالف نباشد قطعا باید به عملکردش شک کرد زیرا به قول معروف هیچگاه نمی توان همه را راضی نگه داشت.

رحیمی همچنین تصریح کرد: اگر کسانی باور دارند که کلاسهای مربیگری برای اصفهان نیازی نیست قطعا می خواهند با همان تعداد محدود مربی به کار بپردازند و این مساله تنها به دلیل این است که مخالف توسعه و ترویج ورزش تنیس در ابعاد مختلف هستند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان باور دارد: برگزاری کلاسهای مربیگری این باور را در شهر و استان ایجاد می کند که یک ورزش به توسعه نیاز دارد و برای این کار باید ابزارهای فنی و نرم افزاری آن را ایجاد کنیم قطعا حضور مربیان بیشتر در هر ورزشی می تواند به توسعه فنی و ارزشی هر ورزش کمک کند.

وی افزود: کلاسهای مربیگری نه تنها ضرری به جامعه تنیس وارد نمی کند بلکه در راستای رقابت و جذب بیشتر ورزشکار کمک شایانی می کند.

رحیمی متذکر شد: در خصوص کمیته هایی که تشکیل شد می توانم بگویم که از بهترین ها در اصفهان استفاده شد و متاسفانه برخی برای اینکه سمتی در کمیته ها پیدا نکردند با مخالف های خود باعث خلل در روند کاری کمیته ها می شدند.

 رئیس هیات تنیس استان اصفهان افزود: شرح وظایف هر کمیته مشخص است و اگر کمیته ای بخواهد در کار دیگری دخالت کند قطعا در جامعه تنیس تنش هایی ایجاد می کند به همین دلیل یکی از کمیته ها که دارای نقایص زیادی در شرح وظایف خود بود با مخالف هیات روبرو شد و در نهایت به دلیل عدم رضایت هیات رئیسه این کمیته منحل شد.

به گفته رحیمی برگزاری مجمع فوق العاده باید با دلایل قانع کننده باشد و نباید به اعتراض تعدادی محدود از تنیسورها این کار انجام شود. هیات تنیس استان اصفهان از سال پیش تا کنون دارای عملکرد مناسب و خوبی در خصوص فنی و مالی بوده که تمامی اسناد ان موجود است اما گویا تعدادی قلیل که امروز به عنوان معترض شناخته می شوند با قانونی حرکت کردن هیات کاملا مخالف هستند و می خواهند طبق خواسته آنها هیات تنیس اداره شود.

وی یادآور شد: اگر جامعه ای بخصوص در حوزه ورزش دارای مخالف و معترض نبود قطعا باید به عملکرد آنها شک کرد زیرا هر نهادی به دلایل سلیقه ای مخالفان خود را دارد و طبق قانون دموکراسی جای اعتراض برای همه گذاشته شده است.

این مدیر ورزشی همچنین ابراز داشت: هر نهاد ورزشی دارای قاعده و قانون خاص و مشخص در اداره و راهبری آن است و اگر غیر از آن عمل کرد باید به آن نهاد ایراد گرفت قوانیم و وظایف هیات تنیس استان اصفهان هم طبق آئین نامه هیات های ورزشی کاملا مشخص و واضح است و حتی ما بیش از وظایف مشخص شده گام برداشتیم ولی وقتی عده ای با اجرای درست قوانین مخالف باشند قطعا با ایجاد تشنج و تنش در جامعه ورزش به مطالبه غیر قانونی خود می پردازند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: من به عنوان یک دلسوز حوزه ورزش از مسئولان مربوطه در اداره کل ورزش و جوانان استان و نهادهای نظارتی استان خواستارم که از ایجاد تنش جلوگیری کرده و نگذارند ورزش استان بازیچه دست تعدادی منفعت طلب شود زیرا این مساله ورزش را دچار ضررهایی می کند که دیگر قابل جبران نیست در مجمع فوق العاده اخیر هم که قرار بود برگزار شود به دلایل قانونی و ایرادات وارده با ورود نهادهای نظارتی و وزارت ورزش کنسل شد و من معتقدم نباید در خصوص چنین مجامعی احساسی تصمیم گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه