English

آغاز نخستین مسابقه جایزه بزرگ تنیس در اصفهان

نخستین مسابقات جایزه بزرگ سطح A کشور امسال به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان از 8 خردادماه آغاز شد.

آغاز نخستین مسابقه جایزه بزرگ تنیس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نخستین مسابقه تنیس جایزه بزرگ سطح A کشور در سال 98  از هشتم خردادماه و به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس پرواز آغاز شد.

سام خشتی مدیر برگزاری مسابقات در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات در جدول مقدماتی با شرکت 56 نفر کار خود را  آغاز کرد و رقابت‌ها در این جدول تا روز شنبه 11 خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مسابقات با اتمام رقابت‌ها در جدول مقدماتی، از روز شنبه 11 خرداد وارد جدول اصلی شده و 64 تنیسور در مسابقات انفرادی با یکدیگر برای کسب مقام‌های قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

خشتی به استان‌های حاضر در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تنیسورهای بیش از 9 استان کشور از جمله تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، یزد، فارس، مازندران، زنجان و مشهد در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

وی درباره جایزه این مسابقات افزود: مبلغ جایزه این مسابقات 16 میلیون تومان است که در پایان به نفرات برتر اهدا می‌شود. همچنین نفرات برتر طبق جدول رنکینگ به امتیازاتشان افزوده می‌شود.

این مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین‌المللی نشان سفید اصفهانی و 6 داور اصفهانی دیگر، از ساعت 8 صبح هر روز در باشگاه تنیس پرواز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ نخستین مسابقه تنیس جایزه بزرگ سطح A کشور در سال 98  از هشتم خردادماه درباشگاه تنیس پرواز آغاز و تا 18 خردادماه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه