English

پیام استاندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۲۵ آبان

استاندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان پیامی صادر نمود.

پیام استاندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۲۵ آبان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام عباس رضایی استاندار اصفهان در سالروز حماسه مردم اصفهان بدین شرح است:

روز ۲۵ آبان، روز فراموش نشدنی در تاریخ حماسه ساز ایران اسلامی است.روزی که مردم اصفهان ثابت کردند که عشق والایی به ولایت و ولی امر خود دارند و برای حفظ دین و کشور از جان خود و عزیزانشان می گذرند تا محکم در برابر دشمن بایستند.

کاروان ۳۷۰ نفری جوانانی که با ذکر یا زینب(س)، شهید آب و آتش شده بودند در یک روز میهمان مردمان شهر زیبای خدا، اصفهان بودند. آن روز پیکرهای گلگون شهدای عملیات محرم بر دستان قدردان جمعیتی کم سابقه به گلستان شهدای اصفهان رسیدند و در خاک پاک میهن آرام گرفتند.

در این روز روحیه بالا و وصف ناشدنی مردم و پدران و مادران شهدا به گونه ای بود که حضرت امام خمینی (ره) در سخنانی فرمودند شما در کجای دنیا می توانید جایی را مثل استان اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در یک شهر اصفهان حدود ۳۷۰ نفر را تشییع کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص فرمودند : مردم اصفهان در یک روز ۳۷۰ شهید را تشیع کردند و خم به ابرو نیاوردند. همان روز اعزام به جبهه داشتند،پشتیبانی داشتند و ننشستند و حرکت کردند.

رمز موفقیت جوانان استان اصفهان در طول دوران دفاع مقدس را می توان در دین باوری و ریشه دار بودن مردم این خطه دانست و آمار بیش از ۲۳ هزار شهید این استان، سند زنده ای برای این ادعا بوده که مردم ما با تمام وجود، از دین، نظام، اسلام، انقلاب و امام خود حمایت کردند که نامگذاری روز ۲۵ آبان به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان یادی از دلاور مردانی است که استقلال و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون های پاک آنان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه جاویدان و پر افتخار و ادای احترام به ۲۳ هزار شهید سرافراز و ۴۵ هزار جانباز دلاور استان اصفهان و تمامی خانواده های صبور شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بر ادامه راه نورانی شهدا تا رسیدن به آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تاکید کرده و همه را به پاسداشت این روز ارزشمند دعوت می نمایم و امیدوارم همگام با دولتمردان تدبیر و امید در مسیر عدالت طلبی و از خودگذشتگی شهدا، تا رسیدن به اهداف متعالی گام برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه