English

با حضور استاندار اصفهان؛

ناصر اسدی به عنوان فرماندار شهرضا معرفی شد

با حضور استاندار اصفهان ناصر اسدی به عنوان فرماندار شهرضا معرفی شد.

ناصر اسدی به عنوان فرماندار شهرضا معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا تعهد، تخصص، ساده زیستی و هماهنگی با موازین شرع و نظام اسلامی را از اولویت انتخاب فرمانداران و معاونان استانداری برشمرد. 

عباس رضایی گفت: در موقعیت حساس فعلی لازمه پذیرش مسئولیت تقوا و ایستادگی است.

وی احترام به خانواده شهدا و ایثارگران، تلاش در جهت تولید و ایجاد اشتغال و همدلی و هماهنگی بین دستگاهی را لازمه کار یک فرماندار عنوان کرد.

رضایی تصریح کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی مردم غیر قابل انکار است اما نادانی برخی افراد در سیاه نمایی عملکرد دولت و ایجاد یاس و ناامیدی انصاف نیست.

استاندار اصفهان ادامه داد: این مسائل و مشکلات معیشتی ناشی از تحریم ها و فشارهای دشمنان است و ایجاد یاس و ناامیدی و انتشار اخبار نادرست مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن است.

رضایی شاخص اشتغال استان اصفهان در دی ماه سال گذشته را ۲.۷ درصد کمتر از میانگین کشوری اعلام کرد و افزود:بر اساس آماری که اخیرا مرکز ملی آمار منتشر کرده ‌این میزان0.2 درصد بیشتر از میانگین کشوری شده‌ است.

وی با بیان اینکه از احداث منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا حمایت کردیم، گفت: فرماندار و شهردار شهرضا پروژه راه آهن اصفهان به شهرضا را در دستورکار خود قراردهند.

همچنین در این جلسه علی اصغر رفیعی نژاد، مدیرکل دفترسیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و فرماندار سابق شهرضا مبنای تصمیمات گرفته شده در شهرستان را قانون، عقلانیت و رعایت حدود شرع و عرف جامعه عنوان کرد.

در ادامه این جلسه سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان جمع آوری فاضلاب شهری و پیشرفت35درصدی پروژه فاضلاب در 35 سال گذشته و 15 درصدی آن طی یک سال گذشته، توسعه زیر ساخت ها با شش بانده شدن جاده اصفهان – شهرضا را از اقدامات موثر انجام شده برشمرد و گفت:شهرضا به عنوان قطب درمانی جنوب استان معرفی شده و پیگیر افتتاح یال دوم بیمارستان امیرالمومنین (ع) و دستگاه MRI  برای شهرستان هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات علی اصغر رفیعی نژاد تقدیر و ناصر اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه