English

مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان:

تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ضرورت دارد

مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان گفت: تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان بسیار ضرورت دارد.

تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهناز احمدی دستجری در نشست مشترک دانشگاه فرهنگیان و رئیس هیئت مدیره و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان بیان داشت: تشکیل شعب استانی خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان بسیار ضرورت دارد زیرا باید دانشگاه فرهنگیان زمینه مشارکت و جذب کمک خیرین را در تمام استان ها به ویژه استان اصفهان که دارای خیرین نیک اندیش است فراهم نماید.

وی با اشاره به اساسنامه بنیاد خیرین و آیین نامه شعب استانی آن عنوان کرد: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت کشور و تأکید مقام معظم رهبری بر توسعه همه جانبه این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست لذا کمک خیرین و جذب فعالیت خیرین گرامی به سمت دانشگاه فرهنگیان اهمیت زیادی دارد.

مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان ضمن بیان اقدامات سایر استان ها در این حوزه اظهار کرد:اصفهان دارای ظرفیت بسیار عالی است و خیرین اصفهانی در انجام امورات عام المنغعه بسیار فعال و موثر هستند.جلسه و نشست با خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نقطه شروع و یک نقطه عطفی خواهد بود زیرا این مجمع بسیار فعال و پرتوان است.در دانشگاه فرهنگیان اهتمام جدی برای استفاده از ظرفیت های خیرین برای تحقق اهداف وجود دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان نیز بیان داشت:در تلاش هستیم از همه ظرفیت های خیرین در جهت رفع نیاز های دانشگاه با اولویت احداث دانشگاه جامع فرهنگیان بهره بریم.

شهرام عروف زاد افزود: استفاده از تجربیات مجمع خیرین مدرسه ساز در جلب مشارکت های خیرین بیار راهبردی خواهد بود.مجمع خیرین در اصفهان با اهداف متعالی در حال فعالیت است و اقدامات مناسبی نیز انجام داده و استفاده از این ظرفیت خوب می تواند موجبات تشکیل و ساماندهی مطلوب شعبه استانی بنیاد خیرین در اصفهان را تسریع بخشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان تأمین و تربیت معلمان را برعهده دارد و نقش بنیادی را در تعلیم و تربیت ایفاء می کند کمک به این مرجع مهم قطعا موجبات رشد و تعالی در آموزش و پرورش را فراهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه