English

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی:

خیرین در همه زمینه ها پیشتاز هستند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خیرین در همه زمینه ها پیشتاز بوده اند و باید هر چه زودتر بنیاد خیرین مدرسه ساز راه اندازی شود.

خیرین در همه زمینه ها  پیشتاز هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد جواد ابطحی در نشست خیرین مدرسه ساز در محل جلسات آموزش و پرورش گفت:همیشه خیرین در تمامی اجرای پروژه های سبک و سنگین و مسئولیت های کشوری و مردمی پیشتاز بوده اند و اگر کمک این گروه از انسانهای سخاوتمند نبود چه بسا بسیاری از مشکلات حل نمی شد.

وی افزود:در اثر کوتاهی برخی مسئولان هنوز موفق به تاسیس بنیاد خیرین مدرسه ساز در شهرستان خمینی شهر نشده ایم

ابطحی بیان داشت:از جمله اموری که خیرین  در آن مشارکت داشته اند ساخت و ساز مدارس فرسوده و مدارس جدید است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که با اتخاذ برخی سیاستها دچار واگرایی شدیم ودر اثر کوتاهی های  برخی مسئولان هنوز بنیاد خیرین مدرسه ساز در شهرستان خمینی شهر تشکیل نشده است ، افزود: خیرین مدرسه ساز زینت آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه  آموزش و پرورش مهمترین رکن جامعه است وانسانهای شریفی در حال تعلیم وتربیت نسلها هستند  متاسفانه همیشه  نگاهی بی بصیرت که در شان این دستگاه و افراد مشغول به خدمت در آن است می شود وبه عنوانویک قشر مصرف کننده تلقی می شوند در حالیکه تعلیم وتربیت سنگ زیر بنای خانواده بزرگ اجتماع وفرزنداناین ملت است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مسجد نیاز یک جامعه است وگاه مشاهده می کنیم در خیابان یک شهر کوچک  دو مسجد به چشم می خورد در صورتی که در همان منطقه مدارس فرسوده ای وجود دارد که خطر همیشه همراه دانش آموزان آن محله است وبازسازی اینگونه مدارس  از نیازهای اساسی تلقی میشود.

وی هشدار داد: مدارسی که در معرض تخریب هستند و دانش آموزان چاره ای جز حضور در این مدارس ندارند باید بازسازی شود‌.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه فاستبقوالخیرات تصریح کرد: خیرین باید این اقدام را جدی بگیرند وقدم های بلندی در این زمینه بردارند؛وی همچنین از ساخت سه مدرسه با تجهیزات خبرداد.

در پایان حاج علی مختاری دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز ابراز کرد: مجمع خیرین باید ثبت رسمی شود وتا کنون ۴۸مورد ساخت مدرسه و مجمع فرهنگی داشته ایم و ۹۵ درصد خیرین مدرسه ساز دغدغه ساخت مدرسه خوب را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه