English

رئیس شورای تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:

برگزاری ۱۴۴۰ برنامه در دهه فجر در اصفهان

رئیس شورای تبلیغات اسلامی اصفهان ازبرگزاری 1440 برنامه در دهه فجر و چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان خبر داد.

برگزاری 1440 برنامه در دهه فجر در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج از اصفهان، جعفر عسگری در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 20 کارگروه در مرکز استان، 30 ستاد شهرستانی و 332 کارگروه شهرستان‌ها تشکیل شد است که حاصل آن 1440 برنامه در دهه فجر امسال  است.

وی با اشاره به سخنی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد "ص"که فرمودند: خداوند برای هر محبتی تکلیف ومسئولیت قرار داده گفت: خداوند بعد از پیروزی انقلاب 3موهبت به جامعه مردم ومسئولین عطا کرد.

عسگری افزود: ولایت اولین موهبتی است که انقلاب نصیب این مردم وجامعه کرد حضرت امام "ره"در این خصوص فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به  شما آسیب نرسد قدر این نعمت وموهبت را دانستن وبه وظایف ومسئولیت ها در قبال این موهبت عمل کردن لازمه آسیب ندیدن جامعه ومملکت است. 

 وی گفت:انقلاب اسلامی دومین موهبتی است که از اسلام ناب برگرفته شده است  اگر بخواهیم اثار انقلاب را بدانیم باید سفری با لبنان، عراق،یمن وسوریه وحتی کشور های غربی برویم،متأسفانه به دلیل سوء مدیریت در بعضی حوزه ها جامعه درگیر مشکلاتی شد که سبب شد که زیبایی ها ودستاوردهای انقلاب خوب دیده نشود ونتوانستیم به درستی این دستاوردهارا  تبیین وبعضا باور کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: انقلاب اگر چه خدمات ارزشمند وقابل دفاع داشته اما چون توسط دستگاه های که وظیفه داشتند خوب تبیین نشد وبعضا دشمن با فریبکاری سعی در عوض کردن جای دوست ودشمن دارد وچهره ی منحوس پهلوی را بزک می کند وبه جوان ونوجوان ما به صورتی مثبت القا می کند اما ما نتوانسیم تبیین درستی از انقلاب داشته باشیم.

عسگری ادامه داد: برای باور پذیر کردن دستاوردهای انقلاب چندین شیوه وجود دارد ولی شاید باور پذیر نباشد،چرا که جوانان معتقدند 40سال از انقلاب گذشته واین روند پیشرفت معمولی است ولی برای باور پذیر کردن این موضوع باید ایران را علی رقم مشکلات عدیده با با کشورهای همسایه مقایسه کنیم.

وی افزود: برای باور پذیرتر کردن دستاوردهای انقلاب باید ایران را از منظر مجامع جهانی برای نوجوانان وجوانان بازگو کنیم. 

عسگری اظهار داشت: سومین موهبتی که جای شکر برای مسئولین نظام دارد موهبای مردمی انقلابی، صبور، نجیب است کجای دنیا مردمی تا این حد صبور سراع دارید شما شاهد هستید در بیشتر کشور های غربی اگر چند روزی مروم معیشتشان به خطر بیفتد چه برخوردی با مسئولان دارند،در ایران اسلامی مسئولین باید  این موهبت الاهی را پاس بدارند وبا اعمال مدیریت جهادی در خدمت مردم، بین مردم باشند وبا مردم باشند وبا آنها فاصله نگیرند.

وی افزود:چهل سال ایستادگی مقاومت وفداکاری وایستادگی در برابر ستمگر سند افتخار این ملت است واین باید برای کل جهان بازگو شود ودر این راستا اولین اقدامی که ستاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته تبیین دقیق این بر نامه هاست هر کسی در پست وجایگاه وظیفه دارد که این دستاورها را تبیین کند.

عسگری گفت:پاسخ به شبهات از دیگر برنامه های ماست در طول چهل سال بعد از انقلاب آسیب های بسیاری به مبانی انقلاب وارد شدکه  بایدآسیب ها را شناخت وبا نظرات کارشناسی راهکار برون رفت از این مشکلات وآسیب هارا فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و تجلیل از 40 چهره شاخص به عنوان الگوهای مدیریتی در تمامی حوزه‌ها 19 بهمن با حضور سردار صفوی  برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه