English

همزمان با آغاز دهه فجر انجام می شود؛

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر فاطمی در ۳۴۵ بقعه متبرکه استان اصفهان

همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌هایی در قالب فجر فاطمی در جوار حرم مطهر ۳۴۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر فاطمی در ۳۴۵ بقعه متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌هایی در قالب فجر فاطمی در جوار حرم مطهر ۳۴۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌الله روان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ایام دهه فجر امسال با سال قبل، همزمانی با ایام فاطمیه است که در این راستا برنامه‌ها با محوریت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر با عنوان "فجر فاطمی" افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی و برگرفته از آموزه‌های دینی، اهل بیت(ع) و قیام امام حسین(ع) است.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و به ویژه الگوی عملی زندگانی حضرت فاطمه(س)، تصریح کرد: ما باید از این اسوه‌ها برای دفاع از حریم امامت، ولایت فقیه و حکومت اسلامی با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان استفاده کنیم.

وی گفت: در همین راستا و براساس برنامه‌ریزی های انجام شده با هدف استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان به منظور نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته امسال برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

روان ادامه داد: خیمه‌های انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن کریم، غبارروبی حرم مطهر 40 بقعه متبرکه، برپایی مراسم ادعیه خوانی در جوار حرم طهر 60 امامزاده عظیم الشان، اکران فیلم‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در اماکن متبرکه، برپایی 40 سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه‌های مشاوره سلامت، برنامه‌ریزی اسفاده از سخنرانان مجرب کشوری و استانی به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 345 بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: همچنین به صورت نمادین نیز 40 نهال مسثمردر جوار بقاع متبرکه ای که امکان کاشت درخت آنان مهیا است کاشته می‌شود. این برنامه‌ها با همکاری و مشارکت 40 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و 330 مبلغ بومی در جوار بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه