English

استاندار مازندران در جمع فرمانداران:

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم آماده است

استاندار مازندران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان فراهم شده است،‌ گفت: ‌استان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور همراه با مشارکت حداکثری مردم است.

همه چیز برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند با حضور حداکثری مردم آماده است
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، سید محمود حسینی‌پور در نشست با فرمانداران استان مازندران، اظهار داشت: ۱۰۰ درصد زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پیش رو در مازندران فراهم شده است.

وی ادامه داد: در نشست ماهانه با فرمانداران مازندران علاوه بر واکاوی موضوعات مربوط به اجرای دقیق انتخابات، ‌مشکلات و کمبودهای احتمالی زیرساخت‌های ارتباطی از جمله اینترنت نیز مطرح شد که تصمیم‌گیری برای رفع آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

استاندار مازندران با تأکید بر این‌که همه شهرستان‌های استان آمادگی برگزاری انتخابات را دارند،‌ گفت: ‌ضمن فراهم کردن آمادگی‌های لازم تلاش‌ها بر این است تا در این برهه زمانی مشارکت انتخاباتی بالایی را رقم بزنیم.

وی نقش رسانه‌ها در مراحل مختلف برگزاری انتخابات را ‌مؤثر برشمرد و افزود: فعالان رسانه‌ای در برنامه‌های پیش از انتخابات، زمان برگزاری انتخابات و پس از آن نقش پُررنگی دارند که برای استفاده از این ظرفیت و تحقق نقش اثرگذارشان در انتخابات اسفندماه، ساز و کاری در مجموعه ستاد انتخابات مازندران تعریف شده است.

حسینی پور اظهار داشت: ستاد رسانه‌ای در موضوع انتخابات با مدیریتی که انجام می‌دهد سعی دارد تا فضا برای مشارکت انتخابات را فراهم کند.

وی تأکید کرد:‌ رسانه‌های مازندران در ادوار مختلف نقش سازنده و کمک‌کننده نسبت به استان داشته‌اند و در انتخابات اسفند ماه با نظارت و نقد هوشمندانه، فضای مشارکت حداکثری مد نظر رهبری و رئیس‌جمهور را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است؛ مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان آن توسط بیش از ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار مازندرانی واجد شرایط رای‌دهی انتخاب می‌شوند.

این استان با جمعیت بیش از سه میلیون و ۲۸۰ هزار نفر و وسعت ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر دارای ۲۲ شهرستان، ۵۹ بخش، ۱۳۵ دهستان و ۲ هزار و ۶۵۰ روستاست که چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری و ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

تعداد متقاضیان حضور در رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم از حوزه‌های انتخابیه مازندران ۴۱۸ نفر بود که در نهایت پس از بررسی صلاحیت‌های متقاضیان، ۱۲۱ نفر صلاحیت و مجوز حضور در یازدهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی را کسب کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه