English

طرح دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در کرمانشاه آغاز شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در کرمانشاه خبر داد.

طرح دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۱۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان وجود دارد که که حدود نیمی از رانندگان آنها فاقد گواهینامه و مدارک لازم هستند.

وی با اشاره به آغاز طرح دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در کرمانشاه، ادامه داد: افرادی می توانند در طرح دریافت گواهینامه آسان شرکت کنند که دارای موتورسیکلت با پلاک به نام خود باشند و قبل از سال جاری در سامانه شماره گذاری ثبت شده باشد.

حاجیان با بیان اینکه در این طرح تمام اقدامات لازم از قبیل معاینات پزشکی، آزمون آیین نامه، آزمون عملی و... در طول یک روز انجام می شود، تصریح کرد: داشتن ۱۸ سال تمام و داشتن سلامت روحی و جسمی از شرایط قانونی اخذ گواهینامه موتورسیکلت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت گواهینامه در این طرح هزینه های به مراتب کمتری را می پردازند، یادآور شد: این طرح در شهرستان های کرمانشاه، سرپل ذهاب، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی که دارای آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت هستند، انجام می شود.

وی هم چنین به برخی مراحل اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: متقاضیان ابتدا باید در سامانه سخا ثبت نام و اطلاعات هویتی خود را درج کنند، هم چنین مراجعه به سایت آموزشگاه مجازی به آدرس iraninmotorco.ir و ثبت مشخصات موتورسیکلت شامل پلاک و شماره شناسایی در سامانه از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

حاجیان در پایان گفت: افراد فاقد موتورسیکلت باید همان مراحل قانونی را از طریق آموزشگاه های رانندگی طی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه