English

فرمانده کل فراجا:

پلیس ثابت کرد که معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان این مطلب که پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه روز در میدان خدمات رسانی به زائران حضور دارد، گفت: پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است.

پلیس ثابت کرد که معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان با حضور در منزل سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وی عیادت و برای سلامتی کامل وی و دیگران همراهانش در حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا دعا کرد.

 

بیشتر بخوانید:

هیچ خطری مصدومان حادثه بالگرد فراجا کرمانشاه را تهدید نمی‌کند

 

وی در این دیدار با بیان اینکه پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است، گفت: در همین مأموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد همه دیدند که پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه روز در میدان خدمات رسانی به زائران حضور داشت.

فرمانده کل فراجا تصریح کرد: در این مأموریت همه همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی با اعتقاد قلبی در راه خدمت به زائران تلاش کردند و زمینه‌ای فراهم کردند که زوار با کمترین دغدغه و مشکل به این سفر معنوی اعزام و یکی از شیرین‌ترین سفرهای عمر خود را تجربه کنند.

رادان ادامه داد: حادثه‌ای هم که برای بالگرد فراجا حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و همراهان وی در ارتفاعات شهرستان دالاهو افتاد در همین راستا بود چرا که وی در حال بازدید هوایی از محل‌های تردد زوار بود که این اتفاق پیش آمد.

وی بیان کرد: سردار حاجیان یکی از بهترین و کارآزموده‌ترین فرماندهان فراجاست که همواره دلسوزانه پای کار بوده و در همین مأموریت اربعین نیز ثابت شد وی چگونه دلسوزانه پای کار است تا زائران اربعین دچار مشکل نشوند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های سردار حاجیان، همراهان وی و همه کارکنان انتظامی کرمانشاه به ویژه در ایام مأموریت اربعین برای مصدومان حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا از درگاه خداوند متعال آرزوی شفا و بهبودی کامل کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه از یکی از خلبانان بالگرد نیز عیادت و تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه