English

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در کرمانشاه:

۳۲ میلیون ایرانی از خدمت رایگان بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت را در کشور بیش از ۴۵ میلیون نفر اعلام و گفت: این تعداد حدود ۶۰ درصد جمعیت کشور را شامل می شود.

۳۲ میلیون ایرانی از خدمت رایگان بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر محمدمهدی ناصحی در آیین افتتاح نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران کل بیمه سلامت کشور در کرمانشاه اعلام داشت از ۶۰ درصد بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت  ۳۲ میلیون نفر خدمات رایگان می‌گیرند.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با تاکید بر اینکه در تلاشیم در کنار گستردگی سطح خدمات، عمق و کیفیت خدمات را نیز ارتقاء دهیم، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۲۰ دستاورد و خدمات ارزشمند بیمه سلامت در کشور ارائه می‌گردد.

ناصحی گفت: یکی از این خدمات نسخه نویسی الکترونیک است که گنجینه ای ارزشمند برای برنامه ریزی و اطلاعات در حوزه سلامت کشور محسوب می شود.

به گفته وی، در حال حاضر ۹۸ درصد نسخ پزشکی بصورت الکترونیک صادر می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت طرح دارویار، رایگان شدن هزینه بیماران خاص و صعب العلاج و رایگان شدن بیمه پنج دهک پایین درآمدی را از دیگر خدمات ارزشمند بیمه سلامت عنوان کرد.

ناصحی در ادامه از به روز بودن پرداخت های بیمه سلامت خبر داد و افزود: در حال حاضر مطالبات مراکز دولتی تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه