English

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ هزار میلیاردی پروژه‌های شهری شیراز در سفر رئیس‌جمهور

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری شیراز با اعتبار ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به فارس انجام می شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ هزار میلیاردی پروژه‌های شهری شیراز در سفر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رضا جاویدی با تقدیر از حمایت‌ها و سیاست‌‌ گذاری شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های شهری اظهار کرد: تمهیدات مدیریت شهری جهت افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه‌‌های شهری انجام‌ شده است که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی‌سابقه است.

او تصریح کرد: پروژه‌های متعدد بزرگ‌ مقیاس و متوسطی که در این سفر در نظر گرفته‌ شده تا خدمتگزاری صادقانه و امید آفرینی با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر و اقدام و عمل مدیریت شهری، برگ زرینی از رهاورد سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت دولت سیزدهم به کلان‌شهر شیراز باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: این پروژه‌ها در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک تعریف و عملیاتی شده است که در روزهای آتی شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها خواهیم بود.

جاویدی گفت: تنوع و گستردگی پروژه‌های در شرف افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی مدیریت شهری شیراز به‌ گونه‌ای است که می‌توان از این سفر، به‌عنوان فصل تازه‌ای در ریل سازندگی شیراز نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه