English

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن به دنبال اختلافات قومی ونااامنی داخلی است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ایجاد ناامنی داخلی است.

 دشمن به دنبال اختلافات قومی ونااامنی داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: همه مشکلات زندگی را می‌توان با کلید تقوا باز کرد.

وی افزود: اگر ایمان و عمل صالح نباشد، بهشتی در کار نخواهد بود،افزود: بهشت برای افرادی است که از نظر اعتقادی انسان‌های درست و مورد تأیید باشند و تقوای الهی را پیشه خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد:باید پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را در ایمان، عمل و اخلاق الگو قرار دهیم و باید در مقابل دشمنان بایستیم.

حجت الاسلام میردامادی بیان کرد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و با تاسی از رهبر معظم انقلاب همه ترفندها و جنایات آنها را شناسایی و با آنها مقابله کنیم.

وی گفت: برخی به تفاوت رفتار ائمه اطهار (ع) اشاره می‌کنند اما باید بدانیم که رفتار آن‌ها براساس مصلحت زمان و جامعه خویش بوده است؛ از این رو نباید برای مراجع تقلید و رهبری تکلیف ایجاد کنیم.

خطیب جمعه اصفهان گفت: غربی‌ها با تفاوت جنسیتی مرد و زن سعی بر هم زدن آرامش کشور را دارند این در حالی است که خود غربی‌ها از زن به عنوان ابزار استفاده می‌کنند و پایه گذار فروپاشی خانواده‌ها در دنیا شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی همچنین به ایام سوگواری روز‌های پایانی صفر اشاره کرد و گفت: کتاب آسمانی نازل شده بر پیامبر مکرم اسلام (ص) کتابی است که همچنان راهنمای اساسی مسلمانان دنیاست.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: کفار وقتی نمی‌توانند با قرآن رقابت کنند آن را آتش می‌زنند و این نشان از ضعف آن‌ها است.

وی با اشاره به این‌که هرگونه محبت از طرق عراقی‌ها از سوی مقام معظم رهبری قدردانی شده است، بیان داشت: اربعین امسال واقعا درخشید و عراقی‌ها در راه‌های مختلف، کاری نبود که انجام ندهند، در ایثار، دادن تغذیه و آبرسانی به انسان‌ها سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن قصد دارد از مسائل مختلف به ایران ضربه بزند اما قرآن ما را به وحدت با اهل کتاب دعوت می‌کند؛ برادران سنی ما با وجود برخی اختلافات، مسلمان هستند و دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه