English

امام جمعه موقت اصفهان:

توطئه‌های ترکیبی و نظامی دشمن با شکست‌ روبرو شد‌

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد:ملت ایران تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

توطئه‌های ترکیبی و نظامی دشمن با شکست‌ روبرو شد‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت روز نیروی هوایی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز نقشه و مکری نبود که این دشمنان انجام نداده باشند اما توطئه‌های ترکیبی و نظامی، همگی با شکست‌ روبرو شد‌.

 وی با اشاره به توفیقات ماه رجب بیان داشت: عبادت برای همه و اعتکاف برای کسانی که در توان‌شان است روزه بگیرند، توصیه شده است؛ اعتکاف یعنی خودسازی و ماه رجب به معنای تهذیب نفس است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر و با بیان اینکه در تاریخ چنین استقبال و قیام و معجزه‌ای ندیدیم، افزود: رهبری که ۱۵ سال در تبعید بود و صدها توطئه علیه وی شده بود، با چنین استقبالی رو به رو شد.

میردامادی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز نقشه و مکری نبود که این دشمنان انجام نداده باشند اما توطئه‌های ترکیبی و نظامی، همگی با شکست‌ روبرو شد‌.

وی ادامه داد: هنوز به نقطه‌ای نرسیدیم که بگوییم به همه خواسته‌هایمان رسیده‌ایم، مشکلاتی وجود دارد و مسوولان باید جهادی تلاش کنند تا مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم حل شود.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به ما آموخته که سازش، امنیت‌سوز و مقاومت امنیت‌ساز است.

میردامادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی بر خلاف تمام انقلاب‌ها مبتنی بر دعوت و رافت بوده است و هیچ‌گاه نخواسته است با کسی بجنگد ولی دشمن بداند اگر خطایی کند ۱۰ برابرش را تا نابودی خواهد چشید.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که پیروزی و امنیت جمهوری اسلامی بر سه رکن استوار است، ادامه داد: آموزه‌های اسلامی، اتکای به مردم و پیروی از ولی فقیه سه عاملی بود که انقلاب را پیروز کرد‌.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به این که مردم برای حفظ اسلام قیام کردند، گفت: باید بر شما مردم که توانستید تمام توطئه‌ها را خنثی کنید، آفرین باید گفت؛ حرکت شما در ۲۲ بهمن می‌تواند مشت کوبنده و نابود کننده را بر استکبار جهانی فرود آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه